Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@14:50:33 GMT

احمد مسعود و بازی در نقشه آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۴۰۸۴

احمد مسعود و بازی در نقشه آمریکا

اوّلاً، پسر احمد شاه مسعود مثل پدرش نیست و ایشان صرفاً با فشار و دستور آمریکا جنگ را شروع کرد؛ حال هم که برابر قرار شان از آمریکا تقاضای کمک کرده، آمریکا هم توجهی به تقاضای ایشان نکرده است.

ثانیاً، چه کسی اسم این گروه را مقاومتی نامید؟

ثالثاً، حال که بعد از ۲۰سال با مدیریت ایران، آمریکا  از افغانستان فرار کرد، همین آمریکا نقشه جامعی طراحی کرده که برادر کشی در افغانستان راه بیاندازد، که پسر احمد شاه مسعود، اولین کسی است که به اجرای نقشه آمریکا تن داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابعاً، حضرت آقا فعلاً موضع نگرفته و فرموده است ما طرفدار مردم افغان هستیم و حکومت ها که می آیند ومی روند؛ اگر آقای خوش چهره به همین فرمایش آقا توجه می کرد چنین مطلبی را نمی نوشت.

خامساً، چه شده آنهائی که می گفتند نه غزّه نه لبنان جانم فدای ایران، حال می گویند نه ایران، نه تهران جانم فدای افغان!

آمریکا مخالف حمایت ایران از شیعیان لبنان، سوریه، عراق وغیره است، ولی از آن طرف موافق برادر کشی در افغانستان است وخیلی نقشه ها کشیده که ایران را وارد جنگ برادر کشی افغانستان کند. وافرادی مثل آقای خوش چهره نمی دانند در زمین چه کسانی بازی می کند.

1717

کد خبر 1553184

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)