Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، دکتر بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه درجریان بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون قزوین که به صورت شبانه روزی فعال است ، گفت: این فعالیت شبانه روزی یک حرکت انقلابی است و از عوامل آن قدردانی می‌کنم.

وی یادآورشد : زیر ساختی‌هایی که در شهر قزوین وجود دارد خیلی خوب نیست و باید تقویت شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : واکسیناسیون بزرگترین کار برای مهار کرونا است و در این زمینه تعداد زیادی واکسن وارد کشور شده که محدودیتی در این بخش نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان قزوین به علت موقعیت جغرافیایی که دارد میزبان مسافران زیادی است به همین منظور اولویت خاصی در زمینه واکسیناسیون دارد.

دکتر عین اللهی اظهار امیدواری کرد به زودی میزان شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان قزوین کم شود.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین روز گذشته اعلام کرده بود که فعالیت مجتمع واکسیناسیون کرونا مستقر در نمایشگاه بین المللی قزوین شبانه روزی می شود.

دکتر علیرضا مهرعلیان افزوده بود که به منطور تقویت تمهیدات مورد نیاز برای واکسیناسیون عمومی از روز پنجشنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۰ فعالیت مجتمع واکسیناسیون کرونا شهرستان قزوین به صورت شبانه روزی خواهد شد و ارائه خدمات تزریق واکسن تا پوشش  کامل ادامه دارد .
 وی تصریح کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این راستا به کمک حوزه سلامت می آیند.

 مهرعلیان همچنین به افزایش تعداد غرفه های موجود در مراکز تزریق واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و گفت: غرفه های فعال در مجتمع واکسیناسیون مستقر در نمایشگاه به ۴۰ غرفه افزایش پیدا می کند و در سایر مراکز نیز افزایش غرفه در دستور کار قرار دارد.
رئیس حوزه سلامت شهرستان قزوین اظهار امیدواری کرد با هدف افزایش ظرفیت ها روزانه ۱۰ هزار دز واکسن به واجدین شرایط تزریق شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامتی استان قزوین قزوین وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامتی استان قزوین ویروس کرونا سلامتی استان قزوین قزوین وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان