Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا در هفته اول فصل 2021/22 لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا است. بارسلونا امیدوار است در این بازی، انتقام شکست 8-2 را از بایرن مونیخ بگیرد اما آمار رونالد کومان مقابل تیم آلمانی چندان امیدوارکننده نیست.

به نقل از اسپورت؛ کومان تاکنون 4 بار به عنوان سرمربی با بازیکن مقابل بایرن مونیخ در بازی های رسمی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به عنوان بازیکن با آیندهوون در مرحله یک هشتم نهایی فصل 1986/87 جام باشگاه های اروپا مقابل بایرن مونیخ قرار گرفت. شکست 2-0 در بازی رفت و تساوی 0-0 در بازی برگشت برای آیندهوون و کومان در آن فصل مقابل بایرن مونیخ به ثبت رسید. باواریایی ها تا فینال پیش رفتند اما در نهایت مغلوب پورتو شد. آیندهوونِ قدرتمند تحت هدایت گاس هیدینک در فصل بعد با غلبه بر بنفیکا در فینال به بزرگترین افتخار تاریخ باشگاه خود رسید و با کومان فاتح جام باشگاه های اروپا 1987/88 شد.

رونالد کومان به عنوان سرمربی آژاکس نیز دو بار مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته است. در مرحله گروهی فصل 2004/05 لیگ قهرمانان اروپا، آژاکس در آمستردام مقابل بایرن مونیخ به تساوی 2-2 رسید و در مونیخ با نتیجه 4-0 مغلوب تیم فلکس ماگات شد. روی ماکای در بازی برگشت هت تریک کرد.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد طالبان ورزش زنان در افغانستان را ممنوع کرد مهلت تمام شد؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد الکساندر چفرین با همکاری ناصر الخلیفی به دنبال لغو یا اصلاح قانون فیرپلی مالی هستند حبیب کاشانی و محمد آخوندی دوباره در پرسپولیس به هم می رسند؟ پولیشیچ در واکنش به حواشی اخیر: بهتر است از گذشته عبور کنیم و روی بازی با هندوراس متمرکز شویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت


به گزارش تابناک، درچارچوب مسابقات هفته سی و دوم از رقابت های بوندسلیگا آلمان از ساعت 17:00 امروز تیم های اشتوتگات و بایرن مونیخ با هم مصاف می دهند.

ترکیب بایرن مونیخ برای این مسابقه را مشاهده می کنید:

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند