Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@02:14:07 GMT

اطفای شعله‌های آتش در مناطق صعب‌العبور کوهستان دراک

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۴۱۲۷

اطفای شعله‌های آتش در مناطق صعب‌العبور کوهستان دراک

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: پس از مهار آتش روز گذشته در کوهستان دراک، بار دیگر آتش بی احتیاطی خط الراس دراک را در بر گرفت.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در این خصوص اظهار کرد: آتش سوزی در خط الراس منطقه کوهستانی دارک در ۲۰۰ متری دکل غدیریه در ساعت ۱۹:۲۷ امشب _۱۸ شهریور ۱۴۰۰_ به آتش نشانان اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر پراکندگی شعله‌های آتش در مناطق صخره‌ای و صعب العبور بودن مسیرهای منتهی به آتش، افزود: ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تیم‌های تخصصی کوهستان و تجهیزات اطفایی به محل حادثه اعزام شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز تصریح کرد: آتشی که در چندین منطقه این کوهستان در حال پیشروی بود دقایقی پیش و در زمانی بالغ بر ۳ ساعت تلاش آتش نشانان و طبیعت دوستان به طور کامل مهار شد و هم اکنون عملیات لکه گیری برای جلوگیری از حوادث احتمالی ادامه دارد.

قانع گفت: صعب العبور بودن مسیر، پیاده روی دو ساعته مأموران آتش نشانی تا محل حادثه، وزش باد و پوشش گیاهی منطقه مشکلات جدی این حادثه آتش سوزی در کوهستان دراک به شمار می‌رفت.

کد خبر 520878

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کوه دراک در شیراز آتش سوزی مراتع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در جاده مخصوص تهران - کرج بلافاصله تیم های امدادی به محل شتافتند.

او افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک گارگاه چوب بری به مساحت ۵۰۰ متر مربع شعله ور شد که باتلاش آتش نشانان مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

سمیعی افزود: برای مهار آتش سوزی و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر سه هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۲۰،۱۱۶،۱۱۳،۱۱۱،۱۰۴ کرج به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت