Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا  در این همایش نمایندگان رسانه ها، دانشمندان علوم سیاسی، کارشناسان و تحلیلگرانی از  جمهوری اسلامی ایران،  قزاقستان، روسیه، ترکمنستان،  ازبکستان و جمهوری آذربایجان شرکت خواهند کرد است.
- «ایگور بابوشکین»  استاندار آستاراخان گفت که کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه به عنوان میهمان افتحاری در این همایش شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسووان برگزاری این همایش می گویند مجمع رسانه ای خزر بستری منحصر به فرد برای تبادل تجربیات و ایده ها در زمینه ایجاد یک حوزه اطلاعاتی واحد برای کشورهای دریای خزر است.

این همایش در سه پنل شامل «روزنامه نگاری سفر در عصر دیجیتال»  ، «حفظ کد فرهنگی. نقش رسانه ها»   و «پروژه های رسانه ای آموزشی در سیستم جدید ارتباطات اطلاعاتی»   برگزار می شود.

جلسه عمومی مجمع به موضوع گردشگری و ارتباطات قومیتی فرهنگی در فضای رسانه اختصاص داده می شود.

علاوه بر این، در چارچوب این همایش، نتایج مسابقه بهترین اثر روزنامه نگاری «خزر بدون مرز»  نیز اعلام خواهد شد.

این همایش با حمایت صندوق بین المللی همکاری های بشردوستانه کشورهای عضو کشورهای مشترک المنافع اجرا می شود.  

برچسب‌ها مسکو کاظم جلالی روسیه ازبکستان جمهوری اسلامی ایران ترکمنستان دریای خزر قزاقستان روزنامه‌نگاری جمهوری آذربایجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکو کاظم جلالی روسیه مسکو کاظم جلالی روسیه ازبکستان جمهوری اسلامی ایران ترکمنستان دریای خزر قزاقستان روزنامه نگاری جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

بنابر روایت مهر، در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902323

دیگر خبرها

  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند