Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه با سفر به استان قزوین به واکسیناسیون اساتید دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: تصمیم گیری درباره بازگشایی دانشگاه ها بر عهده وزارت علوم است و هر زمانی صلاح دانستند نسبت به بازگشایی دانشگاهها اقدام خواهند کرد.

وی یادآورشد: روند واکسیناسیون دانشجویان در سطح کشور از روز گذشته آغاز شده است و امیدواریم واکسیناسیون دانشجویان و خانواده های آنها هر چه زوتر به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه پنجشنبه با سفر به استان قزوین از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا مستقر در نمایشگاه بین المللی قزوین بازدید و در جریان روند واکسیناسیون و وضعیت بیماری کووید ۱۹ این استان قرار گرفت.

 به منطور تقویت تمهیدات مورد نیاز برای واکسیناسیون عمومی با حضور وزیر بهداشت از امشب فعالیت مجتمع واکسیناسیون کرونا شهرستان قزوین به صورت شبانه روزی است و ارائه خدمات تزریق واکسن تا پوشش کامل ادامه دارد.

شرکت در نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی قزوین و اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در سفر به استان قزوین است.

برچسب‌ها بازگشایی دانشگاه ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون استان قزوین وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازگشایی دانشگاه ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی بازگشایی دانشگاه ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون استان قزوین وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان قزوین وزیر بهداشت دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد

  شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

  عرشی گفت: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان