Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@07:44:27 GMT

اینفانتینو: فوتبال ایران و هواداران آن را دوست دارم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۴۴۳۲

اینفانتینو: فوتبال ایران و هواداران آن را دوست دارم

آفتاب‌‌نیوز :

«جیانی اینفانتینو» ‌ درجریان دیدار ‌ با «شهاب الدین عزیزی خادم» رییس فدراسیون فوتبال کشورمان درقطر با بیان این خاطره افزود:‌ شور و اشتیاق بی وقفه ای که تماشا گران ایرانی نسبت به تیم ملی کشورشان دارند برایم بسیار جالب است.

به گزارش فدراسیون فوتبال؛ وی افزود:‌ در مدت کوتاهی که رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران برسرکار آمده، تغییرات مثبت بسیاری را شاهد بودیم که یکی از آنها توجه به فوتبال بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینفانتینو درادامه این گفت وگو به تعهدات دولت ایران در قبال اساسنامه فدراسیون فوتبال اشاره کرد وادامه داد:‌ این تعهدات مناسب تر است در تاریخ مقرر انجام شود و به تایید نهادهای ذیربط برسد.

رییس فیفا با بیان اینکه پیگیری فدراسیون فوتبال ایران در بحث میزبانی و اصرار بر آن ستودنی است، اضافه کرد:‌ امیدوارم این ۲ مساله مهم VAR و حضور بانوان در ورزشگاه ها حل شود و بازی ایران_کره به میزبانی تهران با حضور زنان در ورزشگاه و VAR برگزار شود.

در این دیدار عزیزی خادم از اینفانتینو دعوت کرد تا در یکی از بازی هایی که به میزبانی ایران برگزار می شود، در کشورمان حضور و در ورزشگاه تماشاگر ویژه بازی تیم ملی باشد.

اینفانتینو نیز این دعوت را پذیرفت و مقرر شد تا فدراسیون ایران از فدراسیون کشورهای همجوار و همچنین قطر هم به طور رسمی دعوت به عمل آوردً تا آنان نیز در آن زمان به ایران سفر کنند.

پیشنهاد دیگر عزیزی خادم که مورد موافقت اینفانتینو قرار گرفت، برگزاری بازی خیریه بین ۲ تیم ستارگان ایران و ستاره های فیفا به میزبانی ایران بود که در آینده‌ نزدیک این دیدار نیز برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان همچنین به اینفانتینو گفت: افراد وقتی خالصانه و با قلب‌شان کار می کنند نتایج بهتری می گیرند.

وی دلیل اصلی موفقیت فیفا در سال های گذشته را دوری از حاشیه ها، شخصیت انعطاف‌پذیر رییس فیفا، رعایت اصول حرفه‌ای و دخالت ندادن سیاست در فوتبال عنوان کرد.

اینفانتینو نیز در پاسخ به این موضوع جوان بودن عزیزی خادم و توجه به دیپلماسی در فوتبال را به عنوان ۲ عنصر مهم و زمینه ساز موفقیت ستود و گفت: امیدوارم هم به لحاظ فنی و هم دیپلماسی فعال باشید. در همین مدت نیز رویکرد فدراسیون فوتبال ایران را در این دو حوزه متفاوت تر از گذشته دیدم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جیانی اینفانتینو شهاب الدین عزیزی خادم فوتبال فدراسیون فوتبال فوتبال ایران عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست