Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@02:55:37 GMT

خاتون زن مُرده، پس از ۲۲ سال زنده بازگشت! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۴۴۶۲

خاتون زن مُرده، پس از ۲۲ سال زنده بازگشت! +عکس

یک زن سالخورده بنگلادشی که تصور می‌شد ۲۲ سال پیش مرده باشد با بازگشت به خانه اش تمام بستگانش را شگفت زده کرد. خاتون ۸۸ ساله چند روز پیش با یک پرواز اختصاصی از نپال به کشورش بنگلادش بازگشت. بنا به گفته «آدیلور رحمان آدیل»، نوه پسری این پیرزن، مادربزرگش در دسامبر سال ۱۹۹۸ مفقود شده بود. خانواده وی پس از جستجو‌های زیاد سرانجام مرگ او را پذیرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مدارک هویتی نیز یک فرد متوفی محسوب می‌شد.

خاتون از بیماری روانی رنج می‌برد. او با سه پسر و یک دخترش زندگی می‌کرد و چند ماه قبل از مفقود شدن، به همراه پسرش به داکا نقل مکان و سپس به عربستان رفت. پس از چند ماه خانواده خاتون متوجه مفقود شدن وی شدند. جستجو‌های طولانی مدت برای یافتن وی انجام شد، اما بی نتیجه ماند. سرانجام خانواده خاتون در حالی که تصور می‌کردند وی مرده باشد گواهی فوت او و سایر مدارک را تهیه کردند.

اما با این حال این خانواده هنگامی که در ماه می‌ تماسی از سرویس اطلاعات امنیتی ملی، مبنی بر زنده بودن این زن و حضورش در نپال را دریافت کردند شوکه شدند. خانواده خاتون با کمک عکسی که در اختیار آن‌ها گذاشته شد توانستند او را شناسایی کنند. با تماس تصویری که بین خاتون و خانواده اش برقرار شد مشخص شد که او ۲۲ سال پیش، پس از مفقود شدن از نپال سر درآورده است. سرانجام انتظارات به پایان رسید و بعدازظهر روز دوشنبه خاتون به آغوش خانواده اش بازگشت./ باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: خاتون زن مرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد از تملک ملک واقع در مسیر خیابان کشاورز خبر داد و گفت: پرونده خیابان کشاورز در نهایت تعیین تکلیف و این خیابان بازگشایی شد.

مجید گریوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از بازگشایی خیابان کشاورز خبر داد و اظهار کرد: ملک واقع در معبر عام در خیابان کشاورز به مساحت ۱۱۶ مترمربع توافق و تملک شد.

وی افزود: توافق با ملک کشاورز به جهت التزام قانونی شهرداری در قبال پلاک‌های تفکیکی شهرداری که پشت این ملک واقع شده بود، توافق شد و به دلیل اینکه الباقی ملک قابلیت صدور پروانه نداشت، شهرداری در باقرخان معادل ۱۱۶ مترمربع زمین معوض را در ۸۰ متر همکف مسکونی ساخت و به مالک تحویل داد.

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: فرایند توافق با مداخلات دستگاه‌های قضائی به سرانجام رسید و شهرداری سرانجام موفق شد تکلیف پرونده خیابان کشاورز را به سرانجام برساند.

کد خبر 748223

دیگر خبرها

  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم