Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@22:53:18 GMT

بهسازی و آسفالت محور‌های روستایی قائمشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۴۷۴۳

بهسازی و آسفالت محور‌های روستایی قائمشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مصطفی امیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قائمشهر از بهسازی و آسفالت محور‌های روستایی این شهرستان به طول ۶ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال خبرداد.

او افزود: شهرستان قائمشهر از جمله شهرستان‌هایی است که به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستا‌ها در آن دارای محور‌های پر رفت و آمد بوده، بنابراین ایمن سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره است

امیری به محور‌های روستایی این شهرستان که عملیات بهسازی و آسفالت در آن‌ها صورت گرفته اشاره کرد و گفت: راه‌های روستایی قراخیل، آبمال-قادیکلا، دشتیان، موارم کلا، قادیکلا-وسطی کلا و آسیاب سر- سنگتی از جمله محور‌های هستند که در ماه‌های اخیر عملیات بهسازی و آسفالت در آن‌ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قائمشهر افزود: مازندران دارای ۷۸۴۴ کیلومتر راه روستایی بوده که ۲۷۰ کیلومتر از آن در شهرستان قائمشهر واقع شده که این مقدار ۲۲۶ کیلومتر آسفالته است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مازندران آسفالت و بهسازی جاده های مازندران شهرستان قائمشهر بهسازی و آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در 2 محور روستایی تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی  و ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان، روستای المجوق منطقه موسی آباد و  روستای تیمنک علیای شهرستان تربت جام را هم سیل فرا گرفت.

بارشهای رگباری همچنین محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه را نیز مسدود کرد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است