Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین دیداری فوق‌العاده را مقابل بولیوی پشت سر گذاشت و حسن‌ختامی عالی برای او در فیفادی سپتامبر بود، چرا که در این دیدار هت‌تریک کرد. 

مسی با این ۳ گل با پیراهن آلبی‌سلسته ۷۹ گله شد و بهترین گلزن آمریکای‌جنوبی در دیدارهای ملی نام گرفت، چرا که از رکورد ۷۷ گل پله هم گذر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی اولین گل ملی‌اش را مارس ۲۰۰۶ یعنی ۱۵ سال پیش در دیدار دوستانه مقابل کرواسی به ثمر رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیونل مسی تیم ملی آرژانتین تیم ملی آرژانتین خبر ویژه لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از بازی مقابل فولاد تلاش کردیم تیم را برای بازی بسیار دشوار مقابل پیکان آماده کنیم. تلاش کردیم بازیکنان را توجیه کنیم که تمام کردن کار از شروع کردن آن خیلی مهم‌تر است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند.

عنایتی: خواسته ویسی منطقی است، نظارت‌ها بیشتر شود

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است