Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان گفت دیگر به حضور در وزن ۷۰ کیلوگرم فکر نمی‌کند و صد درصد کارش را در وزن ۷۴ کیلوگرم ادامه خواهد داد. - اخبار ورزشی -

یونس امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره انتخابی درون اردویی که پشت سر گذاشت، اظهار داشت: بعد از آنکه دچار آسیب‌دیدگی شدم، مدتی دارو مصرف کردم، به همین علت به جای اینکه روز به روز بدنم جاندارتر شود، بی‌جان‌تر شد و وزنم بالاتر نمی‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه انتخابی درون اردویی جان نداشتم تمرین کنم و روز مسابقه بی‌جان بودم. اینطوری نیست که کم بیاورم. بدنم جان نداشت. خدا را شکر که مسابقه را بردم و کار به کشتی‌های دوم و سوم کشیده نشد.

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان در مورد اینکه به چه شکل بعد از اینکه دوبنده تیم ملی را در المپیک از دست داد، خود را از نظر روحی و روانی بازسازی کرد، یادآور شد: واقعاً دیگر نشد و قسمتم نبود. حالا آن روزها گذشته است. البته خیلی سخت گذشت. بدترین روزهای زندگی‌ام همان روزها بود که المپیک را از دست دادم.

وی راجع به حریفانش در مسابقات جهانی 2021 نروژ گفت: جردن باروفس که قرار است در 79 کیلوگرم کشتی بگیرد و کایل داک هم در 74 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت. کشتی‌گیران المپیکی که هستند، چند مدعی دیگر هم به آنها اضافه می‌شوند. همه هم با آمادگی می‌آیند. چون مسابقه جهانی هست، قطعاً همه برای مدال می‌آیند. من هم خدا را شکر روز به روز بدنم برمی‌گردد و برای مسابقات خوب می‌شود. در این روزها تحت فشار تمرین هستیم، اما در روز مسابقه قطعاً به آمادگی خوبی می‌رسیم.

درستکار: برای یک طلا به جهانی برویم، همان را هم نمی‌گیریم/ گفتند انتخابی نباشد اما پای چرخه ایستادم

 

دارنده مدال برنز جهان در وزن غیرالمپیکی 70 کیلوگرم درباره اینکه آیا این احتمال وجود دارد که بعد از مسابقات جهانی باز هم در وزن سابقش کشتی بگیرد، تأکید کرد: وزنم الان برای 74 کیلوگرم خیلی مناسب است. در حال حاضر 76 و نیم کیلو هستم. نه وزنم بالاست و نه پایین. روی قدرتم نیز کار کرده‌ام. تحت هیچ شرایطی دیگر به وزن 70 کیلوگرم برنمی‌گردم. صد درصد کارم را در 74 کیلوگرم ادامه می‌دهم.

وی در مورد اینکه آیا از تیم‌های لیگ برتری پیشنهادی داشته است یا خیر هم گفت: پیشنهادی نداشتم. البته من فعلاً به لیگ فکر نمی‌کنم، اول باید مدال جهانی‌ام را بگیرم و بعد در مورد لیگ تصمیم می‌گیرم. من به دنبال اولین مدال جهانی‌ام در وزن المپیکی هستم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد کشتی آزاد ایران تیم ملی کشتی آزاد کشتی آزاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه شکست مقابل کایل اسنایدر در تورنمنت کرواسی پرونده المپیکی شدن کامران قاسمپور در 97 کیلوگرم را بست، اما اخیرا برخی اخبار و شنیده‌ها حکایت از شانس این کشتی گیر در وزن 86 کیلوگرم برای رسیدن به المپیک دارند.

ادامه دار شدن دوران نقاهت حسن یزدانی بعد از جراحی کتف باعث شده تا برگزاری انتخابی بین حسن و کامران، دو همشهری و رفیق قدیمی بیش از پیش پررنگ شود. 

برخلاف حسن یزدانی که هنوز وارد اردو نشده، کامران قاسمپور به صورت مرتب در اردوهای تیم ملی زیر نظر محسن کاوه و دیگر مربیان مشغول تمرین است.

اینطور که از تمرینات کامران قاسمپور پیداست، این کشتی گیر جویباری با انگیزه المپیکی شدن تمرین می‌کند. البته که حتی در صورت ناکامی او برای رسیدن به المپیک، این شانس برای کامران در وزن 92 کیلوگرم وجود دارد تا به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟