Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخیو آگوئرو، بازیکن تیم فوتبال بارسلونا با بیان این که اگر می‌دانست مسی دیگر در بارسلونا نیست و باشگاه از لحاظ اقتصادی شرایط خوبی ندارد، باز هم پیشنهاد کاتالان‌ها را می‌پذیرفت، اظهار داشت: وقتی با بارسلونا مذاکره کردم، می‌دانستم که باشگاه از لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار ندارد، اما به نماینده‌ام گفتم که من به پول اهمیتی نمی‌دهم، زیرا می‌خواستم به بارسلونا بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بازیکنی می‌خواهد در بارسلونا باشد. وقتی این امکان پیش آمد، من گفتم که بدون شک می‌خواهم در بارسلونا بازی کنم. 

آگوئرو درباره جدایی مسی از بارسلونا گفت: من با مسی صحبت کردم، اما زیاد از او سوال نپرسیدم، زیرا نمی‌خواستم او را اذیت کنم. او در حین مسابقات کوپا آمریکا به من گفت که به نظر می‌رسد مشکل خود را حل می‌کند. وقتی برگشت به من گفت که تلاش می‌کند با باشگاه به توافق برسد، اما آنچه در آن پنجشنبه اتفاق افتاد، من را هم مانند بقیه شوکه کرد. 

مهاجم بارسلونا در واکنش به این که گفته می‌شد او به دلیل جدایی مسی قصد دارد قراردادش را فسخ کند گفت: وقتی من با باشگاه قرارداد امضاء کردم، مسی هنوز قراردادش را تمدید نکرده بود و سعی می‌کرد با باشگاه به توافق برسد. نمی‌دانم چرا این حرف‌ها مطرح شد. 

او افزود: مهم نیست که من گل بزنم یا دیگران، تنها چیزی که برایم جالب است کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل است. اگر من یک گل به ثمر رساندم، باید تیمم ۳ امتیاز را بگیرد یا به دور بعد صعود کند. ما باید یک تیم باشیم. در پایان مهم نیست که ۱۵ یا ۳۰ گل به ثمر رسانده باشم، بلکه مهم این است که با تیم عنوان قهرمانی کسب کنم. 

او در خصوص جدایی پیانیچ و گریژمان گفت: قابل درک است که به خاطر بدهی زیاد تا آخرین لحظه ممکن است چنین اتفاقاتی بیفتد. ما انتظارش را نداشتیم، اما ناگهان گریژمان و پیانیچ رفتند. بازیکنانی که رفتند مهم هستند، اما بارسلونا بازیکنان زیادی برای جایگزین کردن دارد.

بیشتر بخوانید

درخواست بیش از ۳۱ هزار هوادار برای خرید بلیت دیدار بارسلونا - بایرن مونیخ

او درباره اهدافش در بارسلونا گفت: من در اسپانیا قهرمان نشدم، زیرا با اتلتیکو مادرید فقط قهرمانی لیگ اروپا و سوپرجام اروپا را به دست آوردم. یک طرفدار بارسلونا یک روز پیش به من گفت که ما باید قهرمان لالیگا شویم و من به او گفتم قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را هم می‌خواهیم. بارسلونا باید برای قهرمانی در تمام تورنمنت‌ها بجنگد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه بارسلونا اخبار ورزشی سرخیو آگوئرو من گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دومین فصل روبرت لواندوفسکی در بارسلونا به اندازه فصل اول او خوب نبود. لوا که فصل قبل 33 گل در همه رقابت‌ها زد و قبل از جام جهانی بی‌نظیر کار کرد، امسال تا اینجای فصل فقط 20 گل زده است.

ستاره 35 ساله لهستانی فصلی بدون جام را با بارسا پشت سر گذاشته و موفق به کسب هیچ افتخاری نشد. او در کورس آقای گلی نیز از آرتم دووبیک و جود بلینگام عقب مانده است.

لوا تابستان سال گذشته پیشنهادی عالی از فوتبال عربستان داشت ولی به‌خاطر بارسا رد کرد. پیشنهادی که هنوز هم سر جایش است و فوتبال سعودی خوش‌بین به اینکه بالاخره لوا پاسخ مثبت را بدهد اما طبق ادعای اسپورت، مهاجم لهستانی تمایلی برای جدایی ندارد و می‌خواهد به دو سال باقی‌مانده از قراردادش پایبند باشد. 

او قطعا فصل بعد خواهد ماند و طبق توافق قبلی، از ژوئن دستمزد او تصاعدی بالا خواهد رفت. در بارسلونا نیز از داشتن لوا راضی هستند و همکاری طرفین حداقل یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود