Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@20:11:06 GMT

سینمای ایران نامزد ۴ جایزه فیلم آسیا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۵۴۴۱

سینمای ایران نامزد ۴ جایزه فیلم آسیا شد

پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا فهرست نامزد‌های خود را در شاخه‌های مختلف اعلام کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احمد بهرامی برای فیلم «دشت خاموش» در شاخه بهترین کارگردانی این دوره از این جوایز سینمایی نامزد دریافت جایزه شده است. مسعود امینی تیرانی نیز برای همین فیلم در شاخه بهترین فیلمبرداری فرصت کسب جایزه سال سینمای آسیا را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی در دو شاخه بهترین بازیگر نوظهور (روح‌الله زمانی) و بهترین تدوین (حسن حسندوست) نامزد کسب جایزه است.

«یک ثانیه» (ژانگ ییمو) از چین، «کتاب ماهی» (لی جون-ایک) از کره جنوبی، «مرید» (چایتانیا تامهانه) از هند، «چرخ بخت و خیال» (ریوسوکه هاماگوچی) از ژاپن و «همسر جاسوس» (کیوشی کوروساوا) از ژاپن نامزد‌های بهترین فیلم از پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا هستند.

مراسم اعطای جوایز پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا ۸ اکتبر (١٦ مهر) و در جریان جشنواره فیلم بوسان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جایزه فیلم آسیا خورشید دشت خاموش فیلم آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران فردا و در دیدار فینال رقابت های جام ملت های آسیا، به مصاف تایلند می رود. درخشانی بازیکن تیم ملی می گوید که عملکرد تیم ها نشان داد فاصله کشورها کم شده است.

محمدحسین درخشانی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام ملت های آسیا با تایلند، گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. این مسئولیت و وظیفه ما بود. خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی ایران گفت: فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است. امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

درخشانی در پایان گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلندِ میزبان؛ آخرین مانع فتح جام سیزدهم
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلند میزبان آخرین مانع تا فتح جام سیزدهم
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت