Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:51:40 GMT

بازگشایی دفاتر مایکروسافت به تاخیر افتاد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۵۴۸۹

بازگشایی دفاتر مایکروسافت به تاخیر افتاد

مایکروسافت به دلیل شیوع کرونای دلتا، تصمیم گرفت بازگشایی کامل دفاترش در آمریکا را تا زمان نامعلومی به تاخیر بیاندازد.

به گزارش ایسنا، مایکروسافت در یک پست وبلاگ اعلام کرد با توجه به ابهامات پیرامون کووید ۱۹، تصمیم گرفتیم تاریخ جدیدی را برای بازگشایی کامل دفاتر آمریکایی خود پیش بینی نکرده و گشایش دفاترمان را زمانی انجام دهیم که بر اساس دستورالعمل سلامتی عمومی، ایمن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت مایکروسافت اعلام کرد کارمندان هر دفتری در آمریکا هنگامی به محل کار خود بازخواهند گشت که همه دستورالعملهای دولت محلی محقق شده و محل مذکور به مرحله ششم از معیارهایی که این شرکت در مارس شرح داده بود برسد. رسیدن به مرحله ششم مستلزم آن است که کووید 19 دیگر بار مهمی برای جامعه محلی نباشد و به ویروسی مانند آنفولانزای فصلی تبدیل شده باشد.

این غول نرم افزاری پیشتر اعلام کرده بود دفتر مرکزی ردموند و سایر دفاتر آمریکایی را به جای هفتم سپتامبر، در چهارم اکتبر (۱۲مهر) بازگشایی خواهد کرد. تاسیسات این شرکت در مارس سال ۲۰۲۰ بسته شدند. بسیاری از کارمندان به دنبال دورکاری دائمی هستند. مایکروسافت سال گذشته متعهد شد به همه کارمندانش اجازه دهد به صورت نیمه وقت دورکاری کنند و کارمندان این شرکت می توانند از مدیرانشان برای دورکاری تمام وقت یا نقل مکان به منطقه دیگری اجازه بگیرند.

بعضی از شرکتهای فناوری بزرگ بازگشت کارمندان به محل کار را به تاخیر انداخته اند و شرکتهایی نظیر اپل و فیس بوک انجام واکسیناسیون را به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در آمریکا، اجباری کرده اند. مایکروسافت یک ماه پیش اعلام کرده بود همه کارمندان خود را ملزم خواهد کرد برای ورود به دفاتر آمریکایی این شرکت واکسینه شوند.

بر اساس گزارش رویترز، مایکروسافت اعلام کرد یک فرصت ۳۰ روزه به کارمندان به منظور آماده شدن برای بازگشت به محل کار خواهد داد. از ۱۸۱ هزار کارمند مایکروسافت، ۱۰۳ هزار نفر در ایالات متحده کار می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونای دلتا مایکروسافت دورکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده امروز چهارشنبه با ایزاک هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی ملاقات و تاکید کرد که واشنگتن می‌خواهد آتش‌بس و توافق تبادل اسرا «اکنون» حاصل شود.

وی مدعی شد: ما مصمم هستیم آتش‌بسی که اسرا را به خانه بازمی‌گرداند و اکنون به دست آوریم؛ و تنها دلیلی که این آتش‌بس محقق نمی‌شود به خاطر حماس است. پیشنهادی روی میز وجود دارد. 

بلینکن گفت: بدون تاخیر و هیچ بهانه‌ای زمان توافق اکنون فرا رسیده است. 

علاوه بر این، دیپلمات ارشد آمریکایی بار دیگر تاکید کرد که باید از جان غیرنظامیان غزه محافظت شود و به آنها کمک‌های مورد نیاز مانند غذا، دارو، آب، سرپناه ارائه شود.

وزیر امور خارجه ایالات متحده دیروز سه شنبه تاکید کرد که "اکنون" زمان آن است که حماس با چارچوب پیشنهادی آتش بس بدون تاخیر یا بهانه بیشتر موافقت کند.

مصر توافقی را ارائه کرد که در آن از گروه مبارز فلسطینی می‌خواهد در ازای توقف خصومت‌ها در غزه، ۳۳ اسیر اسرائیلی را که از ۷ اکتبر در نوار غزه نگهداری می‌شوند، آزاد کند.

پیش از این، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات اسرائیلی و مصری گزارش داد که ظاهرا اسرائیل آماده است در «روز‌های آتی» هیئتی را برای گفتگو درباره آتش بس میان این رژیم و حماس به قاهره بفرستد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان