Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ یکی از پروژه‌های نیمه تمام استان کهگیلویه و بویراحمد که در طول هشت سال گذشته وعده‌های بی‌سرانجام برای تکمیل آن داده شد محور شریانی پاتاوه به دهدشت است که مسیر شمال به جنوب کشور را کوتاه‌تر و دسترسی به بنادر جنوبی را آسان‌تر می‌کند.

در سالیان اخیر خبرهای زیادی مبنی بر آماده سازی افتتاح و بهره‌برداری از این محور شنیده شد و مسئولان از این ۲۲ بهمن تا آن ۲۲ بهمن و از این هفته دولت به آن هفته دولت مردم را پاس کاری کردند و این پروژه در طول هشت سال به سرانجام نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده ای که فاصله میان مناطق سردسیری و گرمسیری استان را به حداقل می رساند و موجب می‌شود که در هر حوزه و بخشی از جامعه در اقتصاد و تولید مشکلات استان کمتر شود.

هر چند معلوم نیست که چرا وعده‌های مسئولان دولت تدبیر و امید در این هشت سال به سرانجام نرسید و دلیل بد عهدی‌ها چه بود اما اکنون دولت مردمی وظیفه دارد برای اتمام کم‌کاری مسئولان گذشته و بازگرداندن اعتماد مردم هر چه سریعتر پروژه پاتاوه دهدشت را با گذاشتن اعتبارات ویژه به اتمام برساند.

اکنون که رستم قاسمی یک فرد قرارگاهی بر مسند وزارت راه و شهر سازی نشسته و با پروژه‌های راهسازی آشنایی کامل دارد باید شخصاً در این خصوص چاره اندیشی کرده تا دیگر شاهد چشم انتظاری مردم نبوده و بی اعتمادی ها برطرف شود.

مسیر اصلی پاتاوه - دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر در ادامه محور اصلی شهرضا - یاسوج، بخشی از کریدور اتصال مرکز کشور به جنوب و در واقع اتصال دهنده بخشی از مرکز کشور از استان اصفهان به بنادر جنوبی در زمان کمتری است.

ساخت جاده ملی پاتاوه به دهدشت در سفر سال ۱۳۷۳رهبر معظم انقلاب به کهگیلویه و بویراحمد مصوب و یک سال بعد عملیات اجرایی آن آغاز شد، با این حال ۲۵ سال از شروع عملیات احداث این جاده مهم می گذرد و همه چشم انتظار افتتاح آن هستند.
این طرح ملی به دلیل طولانی شدن روند اجرای آن در سال های گذشته به یک مطالبه مردمی و عمومی مبدل شده است.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: اعتماد دولت تدبیر و امید هفته دولت استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد