Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@16:44:14 GMT

آغاز مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۵۵۹۸

مرحله نهایی بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور امروز (جمعه) در دانشگاه‌های مناطق ۱۰ گانه کشور آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 مرحله نهایی بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور امروز (جمعه، ۱۹ شهریور) در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ۱۰گانه کشور شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزمون تشریحی و تا ساعت ۱۸ بعداز ظهر امروز ادامه دارد.

بر اساس اعلام فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، در این آزمون یک‌هزار و ۲۴۰ نفر شرکت کرده‌اند. همچنین فرآیند توزیع کارت شرکت در این آزمون از چهارشنبه ۱۷ شهریورماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد.

کارت ورود به جلسه برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکردند، صادر نشد و امکان شرکت در المپیاد ندارند.

سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است و به منظور پیشگیری از بیماری، امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان و نمایندگان دانشگاه‌ها وجود ندارد.

نتیجه نهایی این آزمون پایان مهر ماه منتشر می‌شود.

 

برچسب ها: المپیاد ، علمی دانشجویی ، سازمان سنجش کشور

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: المپیاد علمی دانشجویی سازمان سنجش کشور علمی دانشجویی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با ترمیم معدل داوطلبان کنکور، گفت: این موضوع جزو اختیارات آموزش و پرورش است و ما به این ارگان کمک می‌کنیم. 

وی افزود: از ابتدای هفته سازمان سنجش سامانه الکترونیکی را باز کرده و وزارت آموزش و پرورش هم از روز گذشته این درگاه را باز کرده تا داوطلبان را تایید و برای ثبت‌نام به سمت آموزش و پرورش هدایت کنیم. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان برای ترمیم معدل یکبار بیشتر فرصت ندارند که خرداد ماه همزمان با آزمون‌های پایه‌های تحصیلی برگزار می‌شود. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود