Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:12:16 GMT

جنوبی‌ترین بیمارستان خراسان رضوی رتبه کشوری کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۵۷۸۶

جنوبی‌ترین بیمارستان خراسان رضوی رتبه کشوری کسب کرد

رئیس بیمارستان علامه بهلول گنابادی گفت: بر اساس استانداردهای نوین اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یمارستان علامه بهلول گنابادی، رتبه درجه یک برتر بیمارستانی را کسب کرد. - اخبار استانها -

سعید محرابی، رئیس بیمارستان علامه بهلول گنابادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهارداشت: بیمارستان علامه بهلول گنابادی موفق شد بر اساس استانداردهای نوین اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رتبه درجه یک برتر بیمارستانی را کسب کند که این رتبه برای اولین بار در شهرستان گناباد کسب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتباربخشی یکی از سیستمهای ارزیابی استاندارد است که به خاطر اهمیت، کارایی و نقش اساسی آن در ارتقای کیفیت خدمات سلامت، با هدف ایجاد و ارتقای فرهنگ ایمنی و کیفیت مراقبت از بیمار و استاندارد کردن فعالیت‌های بیمارستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مینا مصباح ،مدیر پرستاری و مسئول اعتباربخشی دانشگاه نیز با اشاره به اعتباربخشی بیمارستان علامه بهلول گنابادی که خردادماه سال جاری توسط ارزیابان اعزامی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی انجام شدگفت: همانطور که پیش‌تر اطلاع رسانی شد، با اعلام نتایج این ارزیابی، بیمارستان علامه بهلول گنابادی موفق به اخذ رتبه یک بیمارستانی شد.

راه‌آهن بیرجند ـ یونسی گناباد فقط 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد95 درصد پسته گناباد به بازارهای داخلی و حاشیه خلیج فارس صادر می‌شودثبت نخستین شهید مدافع سلامت در گناباد /کادر درمان همچنان در خط مقدم مقابله با کرونا

وی افزود: از آنجا که در این ارزیابی نمرات حداکثری در سطوح مختلف توسط بیمارستان کسب شده بود، بیمارستان داوطلب کسب رتبه یک برتر شد که پس از بررسی نهایی مستندات و کارنامه عملکردی بیمارستان، این رتبه تایید و گواهینامه نهایی بیمارستان با عنوان رتبه یک برتر صادر شد.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان علامه بهلول گنابادی یک برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:  بر اساس آخرین نتایج رتبه بندی جهانی موضوعی QS دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق شد، رتبه دوم کشوری و رتبه جهانی ۴۵۱ تا ۵۰۰ رادر حوزه موضوعی پزشکی کسب کند.

دکتر محسن تفقدی افزود: این دانشگاه همچنین موفق شد؛ برای نخستین بار در حوزه موضوعی آناتومی و فیزیولوژی رتبه دوم کشوری و رتبه ۱۰۱ تا ۱۵۰ جهانی را  بدست آورد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین در حوزه موضوعی پزشکی از رتبه ۵۰۱ تا ۵۵۰ جهانی امسال ارتقاء رتبه یافت و در حیطه داروسازی و فارماکولوژی در جایگاه ۲۵۱ تا ۳۰۰ جهانی و رتبه  دوم کشوری قرار گرفت.

رتبه بندی جهانی QS از جمله نظام‌های رتبه بندی علمی معتبر جهانی است که در آن دانشگاه‌های جهان در پنج حوزه موضوعی کلی که شامل ۵۴ حیطه مختلف است رتبه بندی می‌شوند.

نسبت استناد به مقاله، شهرت و اعتبار دانشگاه بر مبنای نظرسنجی از بیش از ۱۳۰ هزار نفر صاحب نظردر  سراسر جهان، همکاری بین المللی در مقالات و کیفیت کاری فارغ‌التحصیلان هر  دانشگاه از شاخص‌های این رتبه بندی است.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد