Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@19:22:48 GMT

مصدومیت ستاره الهلال پیش از دیدار با استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۵۸۰۳

مصدومیت ستاره الهلال پیش از دیدار با استقلال

بازیکن کلیدی تیم فوتبال الهلال عربستان در آستانه بازی آسیایی این تیم آسیب دید.

به گزارش قدس آنلاین، سلمان الفرج ستاره تیم فوتبال الهلال عربستان در تمرین روز گذشته تیمش شرکت نکرد و به دلیل آسیب‌دیدگی راهی کلینیک پزشکی این تیم شد.

سالم الدوساری دیگر ملی‌پوش عربستانی الهلال پس از پایان بازی تیم ملی این کشور برابر عمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به تمرین این تیم بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، آسیب‌دیدگی سلمان الفرج مانع از سفرش با تیم الهلال به امارات برای برگزاری بازی دوشنبه آینده برابر استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نمی‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الهلال عربستان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان به بازی‌های خودمان است، چراکه می‌دانیم ۶ هفته سخت و سرنوشت‌ساز در انتظارمان است.

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل تاخیر پیش آمده در پرواز کاروان آبی‌پوشان به تبریز به نشست خبری پیش از بازی با تراکتور نرسید.

بر این اساس وی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال و در خصوص دیدار مقابل تراکتور تبریز، اظهار داشت: این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و ما نیز انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم و روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تشکر ویژه داشته باشم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

نکونام گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم، چراکه ۶ هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم، چون جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت.

تیم فوتبال استقلال که هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است، عصر فردا و در دیدار حساس به میهمانی تراکتور تبریز می‌رود.

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی