Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: قزوین برای راه اندازی دانشکده داروسازی، طب سنتی و گیاهان دارویی ظرفیت مناسبی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قزوین و اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا پنجشنبه شب با حضور عین اللهی وزیر بهداشت، آیت الله عابدینی امام جمعه، جمالی پور استاندار، معاونان استاندار، رجب رحمانی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان در استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه محمد بیگی در این نشست اظهارداشت: شرایط کرونا در کشور و استان به گونه ای است که کادر درمانی، پرستاری، پزشکی و خدماتی دیگر هیچ آرامش و قرار و استراحت ندارند و همه تلاش می کنند تا سلامت مردم تامین شود.

وی بیان کرد: در قزوین اولین استانی بودیم که نیروهای جهادی وارد مشارکت در تامین سلامت مردم شدند و با کمک های مومنانه و همراهی در تزریق واکسیناسیون و مراقبت در منزل به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمدند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در استان قزوین که در مسیر چند استان کشور قرار دارد با کمبود پایگاههای اورژانس مواجهیم و باید حداقل 16 پایگاه دیگر راه اندازی شود.

وی بیان کرد: نداشتن بیمارستان سوانح و سوختگی، پزشک ارتوپدی، جراح و تخت بیمارستانی از دیگر نیازهای درمانی استان است که امیدواریم با کمک وزیر محترم برای تامین آنها اقدام شود.

محمد بیگی اضافه کرد: فاز الحاقیه بیمارستان شهید رجایی بیش از 230 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که باید از اعتبارات ملی برای استان لجستیک قزوین استفاده شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیمارستان 700 تختخوابی قزوین علیرغم پیگیری های انجام شده فقط 9 درصد پیشرفت داد و از روند خوبی برخوردار نیست و نیازمند حمایت وزیر محترم هستیم تا این بیمارستان بسرعت به سرانجام برسد.

محمد بیگی اظهارداشت: امروز در استان بیمارستانهای فرسوده ای داریم که برای نمونه بیمارستان 22 بهمن تاریخی است و دستور تخریب آن صادر شده که باید به مکان جدید منتقل شود.

وی گفت: تاسیس پردیس سلامت و مرکز سلامت و نوآوری زیست فنآوری علوم در استان ضروری است که امیدواریم در این سفر دستور پیگیری و عملیاتی شدن آن صادر شود.

مجوز تاسیس دانشکده داروسازی صادر شود

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تاسیس دانشکده داروسازی بارها پیگیری کرده ایم اما به نتیجه نرسیده که انتظار داریم با توجه به استقرار واحدهای تولید و صنعتی دارویی در استان، برای احداث دانشکده داروسازی هم اقدام شود.

وی گفت: قزوین یک شهر تاریخی است و با داشتن 13 اقلیم گیاهان دارویی بهترین مکان برای راه اندازی دانشکده طب سنتی و گیاهان دارویی است که درخواست می کنیم این موضوع نیز بررسی و پیگیری شود. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده قزوین در مجلس شورای مجلس شورای اسلامی دانشکده داروسازی راه اندازی محمد بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور