Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@12:07:04 GMT

اشک‌های مسی پس از شکستن رکورد پله + عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۵۸۳۷

اشک‌های مسی پس از شکستن رکورد پله + عکس

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هت تریک لیونل مسی در پیروزی ۳ بر صفر بامداد امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر بولیوی در دور دهم بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکای جنوبی، او را به یک رکورد جدید رساند.

مسی با این سه گل علاوه بر به ارمغان آوردن سه امتیاز دیگر برای آلبی‌سلسته و تثبیت جایگاه این تیم در رده دوم جدول مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ منطقه آمریکای جنوبی، رکورد‌ گلزنی پله اسطوره تیم ملی برزیل را هم شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامداد امروز از یک جهت دیگر هم برای لیونل مسی خاطره‌انگیز شد. او پس از بازی در ورزشگاه مانومنتال شهر بوئنوس آیرس در حضور ۱۷ هزار تماشاگر حاضر در استادیوم جام قهرمانی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا که تابستان امسال در برزیل بالای سر برد، به نمایش گذاشت و هنگام انجام این کار احساساتی شد و اشک ریخت. مسی با کسب اولین افتخارش با تیم ملی آرژانتین، از زیر فشار روانی سنگینی که به خاطر ناکامی در رده ملی تحمل می‌کرد، خلاص شد.

بیشتر بخوانید

سبقت مسی از پله با ثبت یک هت تریک/ اسطوره آرژانتینی برترین گلزن ملی تاریخ آمریکای جنوبی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیونل مسی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب تکلیف تیم دوم فینالیست لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد. رئال مادرید و بایرن مونیخ که در دیدار رفت به تساوی ۲-۲ رسیدند، چهارشنبه‌شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای صعود به فینال خواهند جنگید.

این بازی نکات بسیار زیادی دارد. مانند شکست‌ناپذیر بودن کارلو آنچلوتی برابر بایرن مونیخ و یا نمایش‌های خوب توماس توخل در بازی‌هایش با رئال مادرید.

اما یکی از قابل توجه‌ترین نکات را باید بر روی سکوها دید. دعوت رئال مادرید از الیور کان، مدیر سابق بایرن مونیخ، خبرساز شده است. چراکه بایرن مونیخ برای بازی رفت از اسطوره آلمانی دعوت نکرده بود و حالا حضور کان در یک بازی بایرن با دعوت تیم رقیب اتفاق جالبی است.

در صورت حضور در سانتیاگو برنابئو این همچنین برای اولین بار پس از ماه مه سال ۲۰۲۳ و اخراج کان از مدیریت بایرن مونیخ است که او یک بازی بایرن را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

نکته جالب دیگر این است که کان به‌عنوان یکی از منتقدان مدیریت بایرن مونیخ، چهارشنبه‌شب در جایگاه VIP با مدیران این باشگاه دیدار خواهد کرد که قطعا موضوع قابل توجهی برای رسانه‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم
  • رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد
  • اسکولز: تن هاخ فرصت زیادی ندارد؛ باخت به کریستال پالاس تقریبا ضربه آخر بود
  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس