Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: برنامه‌های سازمان دانشجویان در سال‌های اخیر بسیار منظم برگزار می‌شد و به قدری برنامه‌ها خوب و جامع بود که بسیاری از آن‌ها، الگوی رفتاری و عملکرد بعضی از سازمان‌ها و نهادهای دانشجویی قرار گرفت. 

سید علی اکبر شمسیان، روز گذشته در مراسم گرامیداشت بیست‌وسومین سالگرد سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی که در تالار فردوسی مجتمع شریعتی جهاددانشگاهی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دلیل تاسیس سازمان دانشجویان وجود نسل فعال و با ایده بود تا بتوانند به ساختار و مدیریت کشور کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحال هستم که امروز با قاطعیت می‌توانم مطرح کنم که سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی تعداد بسیار زیادی مدیر متعهد، دلسوز، علاقه‌مند و کارآمد در کل کشور دارد و در خراسان رضوی هم تعداد زیادی از این افراد مشغول به خدمت هستند. 

وی افزود: اگر در هر گوشه و دیاری از سازمان‌ها و نهادهای مختلف مشاهده کنیم، بسیاری از افراد سازمان دانشجویان در آن مکان‌ها مسئولیت دارند یا مشغول فعالیت‌های اجرایی هستند. جالب است بدانید بیش از ۵۰ درصد از افرادی که در مراکز خبرگزاری و رسانه‌های استان فعالیت می‌کنند، مسیر آن‌ها از مجموعه جهاد دانشگاهی بوده است.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های دانشجویان شجاعت، نوآوری، خلاقیت، احساس عاطفه، نوع‌دوستی که در بالاترین حد خود قرار دارد را می‌توان نام برد. برنامه‌های سازمان دانشجویان در سال‌های اخیر بسیار منظم برگزار می‌شد و به قدری برنامه‌ها خوب و جامع بود که بسیاری از آن‌ها الگوی رفتاری و عملکرد بعضی از سازمان‌ها و نهادهای دانشجویی قرار گرفت. در ساختار دانشجویی این رویش‌ها نه تنها کمتر از گذشته نیست بلکه افق و امیدی برای آینده روشن می‌کند که بسیاری از افراد در آینده چه در جهاد دانشگاهی و چه در دیگر سازمان‌ها و نهادهای کشور بتوانند تاثیرگذار و موثر باشند.       

وی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های خوب سازمان دانشجویان نشریه وقایع اتفاقیه بود که با همکاری دانشجویان منتشر می‌شود و از نظر محتوایی رشد و ارتقاء بسیار خوبی پیدا کرده است. فعالیتهای انعطاف‌پذیر دانشجویان و تطابق با شرایط فعلی که برای افراد بی‌بضاعت انجام دادند باعث شد حتی سازمان‌های مرتبط کمک‌های بسیار خوبی انجام دهند.

شمسیان خاطرنشان کرد: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه و خیرخواهانه به شکل مردمی ورود کرد که باید تقویت شود. بسیاری از اساتیدی که در دانشگاه هستند، نگاه‌شان نسبت به سازمان دانشجویان و رفتارهایی که در این مجموعه می‌شود بسیار مثبت است و از آن‌ها افرادی معقول، با تجربه و صاحب اندیشه یاد می‌کنند. امروز فضای مجازی محلی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت اما این امر نیاز به تولید محتوا، تفکر و دیدگاه متفاوت و همچنین نیاز به ابزار سخت‌افزاری دارد که  ما این قسمت را توسط افرادی که در سازمان دانشجویان فعالیت می کنند، انجام می دهیم .    

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بیان کرد: افراد در سازمان دانشجویان می‌توانند به رشد و بالندگی این مجموعه که همراه با نقد منصفانه، گفت‌وگوهای مداوم و مستمر است، کمک کنند. بنابراین این مسیر می‌تواند تجربه خوبی را برای افراد به همراه داشته باشد و در آینده نیز تاثیرگذار باشد. سازمان دانشجویان جدای از جهاد دانشگاهی نیست و یک ساختار وابسته به این مجموعه است و رفتار ما در سازمان دانشجویان هم می‌تواند تقویت کننده فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف باشد و هم آسیب بزند و همگی باید کمک کنیم تا این فعالیت ها تقویت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سازمان دانشجويان سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی سازمان ها و نهادهای سازمان دانشجویان برنامه ها فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت:‌ داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر، ظرفیت بسیار مناسبی برای پرورش شتر و شترداری دارد.

او افزود:‌ با توجه به اقلیم مناسب منطقه و پتانسیل‌های موجود، قطعاً امکان افزایش جمعیت شتر این شهرستان تا چند برابر وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد:‌ گسترش صنعت شترداری در داورزن، نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط است و با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش بارش‌ها، پرورش شتر در بین انواع دام‌ پرواری سبک و سنگین، راه مقرون به صرفه‌تری محسوب می شود.

خسروجردی بیان کرد: در وضعیت کنونی نیز امکان تهیه علوفه از منابعی چون ظرفیت علوفه‌ای خارشتر و نیز امکان چرا در بیابان‌های داورزن، برای این دام‌ها فراهم است.

او تصریح کرد:‌ تحقیقات علمی نشان داده شیر شتر دارای ارزش غذایی بسیاری است که می‌توان از آن فراورده‌های زیادی تولید کرده و با استفاده از همین پتانسیل، ثروت ایجاد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن تاکید کرد:‌ ایجاد مجتمع شترداری برای ساماندهی شترداری در داورزن، امری ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد