Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@23:23:10 GMT

آغاز واکسیناسیون شاغلان مراکز اقامتی در ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۵۸۸۳

رئیس هئیت مدیره جامعه هتلداران ایران اقتضائات واکسیناسیون شاغلان در مراکز اقامتی کشور را تشریح کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 جمشید حمزه‌زاده، رئیس هئیت مدیره جامعه هتلداران ایران با بیان اینکه فرآیند واکسیناسیون هتلداران و شاغلان در هتل‌ها آغاز شده است، گفت: تعداد محدودی از استان‌ها دو دُز واکسن کووید را زده‌اند و برای واکسیناسیون سراسری تمام مشاغل مرتبط با هتل و دیگر مراکز اقامتی، با معاونت وزارت بهداشت هماهنگی شده است، به محض اینکه فهرست شاغلان در این بخش به این معاونت و دانشگاه‌های علوم پزشکی ارائه شود، بلافاصله واکسیناسیون آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعدادی از استان‌ها فهرست شاغلان در این بخش را به این جامعه فرستاده‌اند و امیدواریم تا شنبه سایر استان‌ها هم اسامی را ارسال کنند تا تزریق واکسن سریع به سرانجام برسد. دو فرم اکسل در اختیار تشکل‌های استانی قرار گرفته است که باید مشخصات شاغلان را وارد کنند. یک نسخه از این فرم را می‌توانند به دانشگاه علوم پزشکی شهر خود تحویل دهند، با آن‌ها هماهنگی شده و در جریان واکسیناسیون مشاغل مربوط به این بخش هستند.

حمزه‌زاده تأکید کرد: شروع واکسیناسیون به سرعت عمل تشکل‌های استانی ارتباط دارد.

‌وی گفت: به سایر کارکنان مراکز اقامتی اطلاع داده شده که واکسیناسیون آنها همزمان با هتل‌ها انجام شود. آنها هم بر اساس فرمتی که تعیین شده است می‌توانند اسامی شاغلان مراکز اقامتی را ارائه دهند تا واکسیناسیون تمام کارکنان مراکز اقامتی کشور در اولویت انجام شود.

حمزه‌زاده تائید کرد: بومگردی‌ها، مهمان‌پذیرها، هتل آپارتمان‌ها و سایر شاغلان در مراکز اقامتی رسمی می‌توانند در این مرحله و با اولویت واکسینه شوند.

رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران با اشاره به پیگیری‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای جلب موافقت وزارت بهداشت با واکسیناسیون کارکنان هتل‌ها و اقامتگاه‌های رسمی در اولویت، یادآور شد: ما از چندماه قبل، از دفتر دکتر رئیسی معاون وزارت بهداشت پیگیر واکسیناسیون در اولویت بودیم و مکاتباتی هم انجام شده بود.

کارکنان هتل‌ها و هتلداران در دسته‌بندی جدید وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا جزو مشاغل در اولویت واکسیناسیون قرار گرفته‌اند.سخنگوی ستاد ملی کرونا هفته گذشته این خبر را اعلام کرد. هرچند، معاون گردشگری تأکید کرد همه مشاغل گردشگری در اولویت واکسیناسیون قرار گرفته‌اند و این اولویت به هتلداران محدود نشده است.

 

برچسب ها: جامعه هتلداران ، واکسیناسیون ، مراکز اقامتی ، شاغلان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جامعه هتلداران واکسیناسیون مراکز اقامتی شاغلان جامعه هتلداران مراکز اقامتی وزارت بهداشت هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر امروز وقوع آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی همراه با نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد حادثه در طبقه منهای ۱ یک ساختمان ۵ طبقه اقامتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه یک انباری بوده که کارتون نگهداری می‌شده و در ۷ تا ۸ متر آن جوشکاری در حال انجام بوده حادثه حریق رخ داده که خوشبختانه در اسرع وقت حریق اطفا شد و حادثه مصدوم و تلفات جانی و همراه نداشته است.

ملکی گفت: حریق اطفا شده دود گرفتگی نداشته‌ایم و خوشبختانه مرکز اقامتی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

کد خبر 6090365 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی