Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون رییس جمهور در نشست با فعالین و صاحب نظران حوزه زن و خانواده بر ضرورت فرهنگ سازی گفتمان انقلاب اسلامی و جایگاه واقعی زنان تاکید کرد.
معاون رییس جمهور در نشست با فعالین و صاحب نظران حوزه زن و خانواده بر ضرورت فرهنگ سازی گفتمان انقلاب اسلامی و جایگاه واقعی زنان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نشست معاون رئیس جمهور با فعالین و صاحب نظران حوزه زن و خانواده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر خزعلی ضمن تشکر از حضور مهمانان و تاکید بر استقبال و استفاده از تمام ظرفیت های موجود در این حوزه اذعان داشت؛ نباید اجازه دهیم جایگاه و شخصیت زنان تشریفاتی شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی افزود: به صورت تخصصی بدنبال اصلاح ساختار ها و قواعد نادرست در این حوزه هستیم و با تعامل با دستگاه ها و متولیان اجرایی در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت مشکلات در حوزه های مختلف زنان مرتفع خواهد شد و در این مسیر سخت و سنگین از تمامی طرح ها،ایده ها،پیشنهادات ،نقطه نظرات و تجربیات متخصصین این حوزه استقبال می کنیم.
معاون زنان و خانواده رییس جمهور با بیان اینکه عدالت فراگیر باید در همه ی عرصه های کنش گری حوزه زنان گنجانده شود و ما باید افراد متخصص و کارامد و دلسوز و دغدغه مند را به عنوان بازوی اجرایی در وزرات خانه ها و نهادها و ادارات زیر مجموعه به جامعه زنان معرفی کنیم تا ضمن آسیب شناسی در سطح کلان ، فرهنگ سازی گفتمان انقلاب اسلامی و هویت و جایگاه صحیح زن تبیین شود.
خزعلی اضافه کرد : هم افزایی ، هم گرایی و تلاش در جهت انسجام دوستی ها و ارتباط موثر کنشگران و فعالان حوزه زنان نیز می تواند دربهره وری حداکثری موثر باشد و ما در معاونت زنان ریاست جمهوری پذیرای همه ی بانوان با هر نگاه و رویکردی در چهارچوب قوانین خواهیم بود.
وی در پایان تاکید کرد: با توکل به خداوند متعال و حمایت های رییس جمهور محترم با تمام توان به سمت باورمندی این حوزه و تقویت جایگاه زنان و ارزش گذاری به مقام والای زن در عرصه های داخلی و خارجی قدم بر می داریم.
این نشست در مورخ 18شهریور به دلیل رعایت پورتکل های بهداشتی به صورت مجازی و حضور چند تن از متخصصین امر برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرهنگ سازی گفتمان انقلاب اسلامی رییس جمهور حوزه زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است