Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان به همراه حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز از زعیم حوزه های علمیه خوزستان که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است عیادت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان در ادامه ضمن بازدید از بخش بستری بیماران کرونایی و عیادت از بیماران از تلاش های کادر درمان قدردانی کرد.

پیش از این نیز رییس جمهوری طی تماسی از وضعیت سلامت آیت الله موسوی جزایری کسب اطلاع کرد.

به گفته پزشکان معالج ،حال عمومی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با مصرف دارو رو به بهبودی است و با رفع نگرانی‌ و اطمینان از سلامت وی به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و ۶ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری خوزستان اهواز سید محمدعلی موسوی جزایری پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری خوزستان اهواز ویروس کرونا استانداری خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۶۹ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند و ۸۸ نفر نیز بستری شدند.

میثم معزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ساعت ۷:۰۰ نهم اردیبهشت تا ساعت ۷:۰۰ امروز دهم اردیبهشت، ۸۱۵ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند، همچنین از ۷:۰۰ تا ۱۳:۰۰ امروز در مجموع تاکنون ۱۰۶۹ مراجعه کرده‌اند که ۸۸ نفر بستری و مابقی سرپایی درمان شدند.

وی افزود: شهروندان باید تلاش کنند با توجه به میزان آلودگی جز در مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند، در صورت خروج حتماً ماسک فیلتردار همراه داشته باشند و از مایعات به مقدار زیاد استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: بیماران قلبی، تنفسی و افرادی که سابقه بیماری آسم دارند به هیچ عنوان نباید از منزل خارج شوند.

کد خبر 749115

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی