Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول در مورد مصدومیت سه بازیکن تیمش صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، ویرجیل فن دایک بعد از رهایی از مصدومیت فصل گذشته بلافاصله به برنامه های یورگن کلوپ برگشت. با این وجود برخوردی که این بازیکن در دیدارهای ملی و با بازیکن تیم ملی ترکیه داشت، باعث شد گمانه زنی هایی در مورد مصدومیت مجدد این مدافع هلندی به وجود بیاید و گفته می شد شاید فن دایک نتواند در دیدار این هفته لیورپول مقابل لیدز به میدان برود اما یورگن کلوپ، سرمربی سرخ ها می گوید مدافع هلندی به او اطمینان داده است که مصدومیتش جدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی آلمانی در گفتگو با وب سایت لیورپول در مورد بازگشت بازیکنان ملی پوشش گفت:

تاکی (مینامینو) چند روزی است برگشته است. او در تیم ملی ژاپن مصدوم شد. در مورد ویرجیل واقعا صحنه ترسناکی بود. بعد از بازی به او پیام دادم: حالت خوب است؟ او هم گفت بله. پرسیدم 100 درصد؟ جواب داد 200 درصد. گفتم پس ویدیویی از راه رفتنت بدون لنگیدن برایم بفرست. او هم جواب داد که فقط اندکی لنگ می زنم. اندکی بعد و وقتی در اتوبوس بود به من زنگ زد و گفت مربی حالم خوب است و من گفتم پس چرا لنگ می زنی؟ و او گفت سوال همسرم هم همین بود! اما به جز این دو نفر بقیه همه حالشان خوب است.

کلوپ در مورد هاروی الیوت و روبرتو فیرمینو، دو بازیکن مصدوم دیگر تیمش نیز گفت: 

مشکل هاروی برطرف شده است اما بابی هنوز آماده نیست. او در بازی مقابل چلسی مصدوم شد.

کلوپ در میلنر نیز گفت:

در مورد میلی باید منتظر بمانیم. او باید بتواند به تمرینات اضافه شود. هنوز این اتفاق نیافتاده است به همین خاطر باید منتظر تمرینات امروز بمانیم اما قطعا خیلی به رهایی از مصدومیت نزدیک است. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد طالبان ورزش زنان در افغانستان را ممنوع کرد مهلت تمام شد؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد الکساندر چفرین با همکاری ناصر الخلیفی به دنبال لغو یا اصلاح قانون فیرپلی مالی هستند حبیب کاشانی و محمد آخوندی دوباره در پرسپولیس به هم می رسند؟ پولیشیچ در واکنش به حواشی اخیر: بهتر است از گذشته عبور کنیم و روی بازی با هندوراس متمرکز شویم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف اورتون رفت که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد.

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها

  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • دامنیک میستریو مصدوم شد؛ احتمال غیبت 9 ماهه/ اخبار WWE
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم