Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، "حسن مونسان" در دیدار با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه که در اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام و حاکمیتی کشور تلاش کرده تا همواره در کنار مردم و تولیدکنندگان قرار گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، تصریح کرد: این نامگذاری وظیفه بانک ملی را سنگین تر از قبل کرد و از این رو تلاش مضاعفی شده تا نگاه بانک به آن، نه شعاری بلکه عملیاتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونسان همچنین با اشاره به اصلاح سیاست های اعتباری بانک ملی، گفت: این سیاست ها تقریبا در طول یک دهه اخیر بدون تغییر مانده بود اما امسال تغییر پیدا کرد تا بیش از گذشته در کنار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی باشیم.

معاون شعب بانک ملی ایران در ادامه از افزایش ۳ تا ۶ برابری اختیارات مدیران استانی این بانک در سطح کشور خبر داد و گفت: برخی از این اختیارات حتی به مدیران شعب نیز داده شده تا بتوانند راحت تر تصمیم گیری کنند.

وی گفت: بانک ملی این آمادگی را دارد در صورتی که واحدهای تولیدی استان ها شرایطشان به گونه ای باشد که که نیاز به افزایش تسهیلات داشته باشند این کار برای آن ها از طرف خود استانشان انجام شود.

مونسان همچنین از با اشاره به درنظرگرفته شدن بسته ویژه برای فروشندگان و خریداران در بورس کالا و انرژی، یادآوی کرد: بسته ویژه پتروشیمی و فولاد هم در حال تهیه است، ضمن اینکه به شرکت های دانش بنیان نیز توجه ویژه ای خواه شد.

این مقام مسئول در بانک ملی یادآوی کرد: توجه به شرکت های سلامت و صادرات محور و همچنین مشارکت در ساخت و تکمیل واحدها و پروژه های نیمه تمام نیز جزو سیاست های بانک قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین بانک ملی آمادگی اعزام صرافی خود را به استان های مختلف از جمله کرمانشاه را دارد.

مونسان در بخش دیگری از سخنانش به وجود بروکراسی اداری در بانک ملی اذعان کرد و گفت: با این حال این بروکراسی اینقدر پیچیده و دست و پاگیر نیست که بخواهد مانع و خللی در اجرای پروژه ها و یا در کار افراد ایجاد کند، با این حال این آمادگی وجود دارد که اگر مشکلی هم باشد در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران همچنین کمک به تکمیل واحدهای نیمه تمام با پرداخت تسهیلات مناسب را از دیگر برنامه های بانک در سال جاری عنوان کرد.

وی افزایش تامین سرمایه در گردش یکساله کنونی، پذیرش اسناد واحدهای صنعتی برای دریافت تسهیلات و برخورد سلیقه ای برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا تولیدکنندگان و صادرکنندگان بتوانند با فراغ بال بیشتری به کار تولید و تجارت بپردازند.

مونسان در پایان با اشاره به سفر ۲ روزه خود به کرمانشاه، گفت: در این سفر با مقامات استانی، فعالان اقتصادی و همکاران بانک ملی دیدار و از تعدادی واحدهای صنعتی و تولیدی نیز بازدید شد و حتما حمایت های لازم به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی توسعه صادرات کرمانشاه بانک ملی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی توسعه صادرات کرمانشاه تسهیلات بانکی توسعه صادرات کرمانشاه بانک ملی ایران بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با اشاره اقدامات این نهاد برای اصلاح نظام اعتبارسنجی تسهیلات خرد، پیرامون جزئیات آن گفت: در مدل کنونی میزان پوشش و دقت آن به ترتیب ۳۰ و ۶۰ درصد است، اما در مدل جدید میزان پوشش آن ۱۰۰ و مقدار دقت آن هم تقریباً ۸۹ درصد است

گروه بانک و بورس بازاررنیوز- سعید ترکاشوند- «مهران محرمیان» معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون توقف روند اعتبارسنجی متقاضیان تسهیلات خرد اظهار کرد: این سیاست متوقف نشده و همین الان هم در حال اجراست، اما مسئله مهمی که پیرامون آن وجود دارد این است که مدل فعلی اعتبارسنجی متقاضیان تسهیلات خرد از کارایی لازمی برخوردار نیست.


معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی تاکید کرد: در مدل کنونی اعتبار سنجی از نظر پوشش فقط ۳۰ درصد مردم امتیاز اعتباری لازم را دارند و از نظر دقت هم اعداد آن ۶۰ درصد است. در مدل جدید اعتبار سنجی تسهیلات خرد، پوشش آن حدود ۱۰۰ درصد بوده و دقت آن هم تقریباً ۸۹ درصد برآورد می‌شود. در حال حاضر مدل جدید اعتبار سنجی تسهیلات قرابت بسیاز زیادی با استاندارد‌های جهانی دارد.


وی تصریح کرد: اکنون فرایند آزمایشی این مدل اعتبارسنجی انجام شده و در حال طی کردن مراحل نهایی خود است. با اتمام مراحل آزمایش آن، به زودی این مدل اعتبارسنجی در نظام بانکی کشور اجرا خواهد شد.


مشروح گفته‌های محرمیان را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: اعتبارسنجی ، بانک مرکزی ، نظام بانکی ، تسهیلات خرد ، مهران محرمیان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9g

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران