Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، هفتمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور اعضای جلسه به صورت مجازی تشکیل شد.

در این جلسه کوریکولوم (برنامه درسی) رشته «مطالعات سرطان» (New route Cancer studies) در مقطع دکتری تخصصی توسط دکتر وحید ضیایی معاون آموزشی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیایی گفت: این برنامه یکی از برنامه های مهم آموزشی برای آموزش نیروی کار در کشورهای مختلف است که دانشجویان آن، جدا از تدریس و انجام تحقیقات، با شناسایی نیازهای جامعه و حل آن در خدمت جامعه خواهند بود.

وی افزود: عنوان Cancer studies در کشور وجود ندارد به همین دلیل نیاز است که مصوبه این رشته از شورای آموزشی و وزارت بهداشت اخذ شود. کوریکولوم این رشته مختص دانشجویان بین الملل خواهد بود و دانشجویان می توانند واحدهایی به صورت پایه انتخاب کنند.

ضیایی ادامه داد: طول مدت این برنامه بین ۲-۳ سال خواهد بود. هر دانشجو به یک مشاور منتخب در زمینه های اصلی تحصیلی ارتباط داده می شود که به او به عنوان یک منتور در انجام کلیه دوره های آموزشی و یا برنامه تحقیقاتی کمک می کند. برای این منظور، هر متقاضی باید قبل از تکمیل فرم درخواست، یک استاد را به عنوان مشاور انتخاب کند.

پس از بحث و تبادل نظر با کلیات کوریکولوم موافقت و مقرر شد جهت تائیدیه نهایی به وزارت بهداشت ارسال شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110409 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟