Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@18:05:02 GMT

برگزاری اختتامیه تلویزیونی طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۶۵۸۹

برگزاری اختتامیه تلویزیونی طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵

طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ امروز جمعه ۱۹ شهریور ماه با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان می دهد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ اختتامیه طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ جمعه ۱۹ شهریور ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور مسئولان قرآنی فعال در این طرح و با توجه به محدودیت‌های کرونایی به صورت تلویزیونی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بنابراین گزارش؛ در این مراسم به ٣١٣ برگزیده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ جوایز نقدی اعطا می‌شود. علاوه بر این در اختتامیه این طرح ضمن تجلیل از همه استان‌های مشارکت کننده، پنج استان برتر که فعالیت ویژه ای در طرح قرآنی ۱۴۵۵ داشته اند معرفی و به صورت ویژه تقدیر می‌شوند. همچنین برگزیدگان و آثار برتر جشنواره فرهنگی قرآنی ۱۴۵۵ که در ١٠ موضوع و هفت رشته شامل: خوشنویسی، شعر، فیلم کوتاه، محصولات چندرسانه‌ای، گرافیک، طراحی پوستر، داستان‌نویسی و نقاشی برگزار شد، معرفی و جوایزی اهدا خواهد شد. طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ به عنوان بزرگترین و فراگیرترین طرح قرآنی کشور بامشارکت نهادها و سازمان‌های قرآنی کشور، با شعار محوری قرآن، امید، زندگی از ۵ تیر آغاز و تا١٢ شهریور به مدت ده هفته برگزار شد. اختتامیه طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ جمعه ۱۹ شهریور ماه ساعت ١٧ از شبکه قرآن و معارف سیما بصورت زنده پخش می‌شود و مخاطبان می‌توانند این برنامه را از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.qurantv.ir و اپلیکیشن شبکه قرآن و معارف سیما و اپلیکیشن شاد و همچنین تلوبیون نیز دنبال کنند. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قرآن کریم تلویزیون ویروس کرونا طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی

به گزارش خبرگزاری مهر، رباب ملایی، در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند…

رباب ملایی، کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از تعداد ۱۷۷ نفر، ۴۷ نفر در رشته ۱۰ جز، ۲۷ نفر رشته ۲۰ جز و ۱۰۳ نفر در رشته حفظ کل در این آزمون حضور خواهند یافت. کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: نتایج این آزمون طبق جدول زمان بندی سازمان دارالقرآن الکریم ۲۱ خردادماه از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

ملایی با تشریح طرح اعطای مدرک حفظ گفت: بر اساس مصوّبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ به منظور ساماندهی و تسهیل خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور به حافظان کلام وحی، سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور، آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصّصی به حافظان قرآن کریم را اجرا می‌کند.

کد خبر 6094878

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد