Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش سابق و مربی شاخص فوتبال عراق اعتقاد دارد نبود بازیکنان حرفه‌ای و لژیونرهای شاخص موجب شکست این تیم برابر ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد مناجد ملی‌پوش سابق فوتبال عراق درباره بازی تیم ملی کشورش با ایران گفت: کمبود عناصر حرفه‌ای و لژیونرهای تأثیرگذار در تیم ملی عراق یکی از عوامل شکست ما برابر ایران بود، همچنین ضعف عملکرد و آمادگی نامناسبی که در این بازی نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناجد اضافه کرد: تیم ما در بازی مقابل ایران در سطح مورد انتظار نبود، آنهم به دلیل نبود بازیکنان حرفه‌ای که بتوانند در بازی تأثیرگذار باشند. تیم عراقی که در جام ملت‌های 2007 به قهرمانی رسید 15 لژیونر شاخص در اختیار داشت که اکثر آنها در ترکیب اصلی تیم بازی می‌کردند.

وی اضافه کرد: کشوری که لیگ قدرتمندی ندارد نمی‌تواند تیم ملی قدرتمندی در اختیار داشته باشد. لیگ عراق یکی از لیگ‌های ضعیف منطقه به شمار می‌رود و برتری سایر تیم‌ها برابر ما کاملاً محسوس است از جمله تیم ملی ایران که بازیکنان حرفه‌ای و لژیونرهای شاخصی در اختیار دارد و با شایستگی کامل مقابل ما پیروز شد. مسئولان فدراسیون فوتبال عراق باید به فکر تیم ملی و وضعیت کادر فنی آن باشند تا بتوانیم به دوران درخشان گذشته بازگردیم.

رسانه عراقی: برتری مطلق ایران در جریان بازی مشخص بود

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی تیم ملی فوتبال عراق فوتبال عراق حرفه ای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم که می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد، پرسپولیس میزبان سپاهان در جام حذفی است.

این دیدار همواره حساسیت‌های خاص خودش را داشته و باتوجه به بازیکنانی که سابقه بازی در دو تیم را دارند، بازی برای بازیکنان با انگیزه ویژه‌تری هم دنبال می‌شود.

در پوستر پرسپولیس برای این بازی عیسی آل‌کثیر، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که تجربه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

در این طرح گرافیکی ارونوف و عبدالکریم حسن، دو ستاره خارجی سرخ‌ها به همراه امید عالیشاه حضور دارند. پیشبینی می‌شود همه این بازیکنان در ترکیب ثابت باشند. همچنین در این طرح اوسمار نیز دیده می‌شود که برای اولین بار به عنوان سرمربی در الکلاسیکوی ایران حضور دارد.

دیگر خبرها

  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی