Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@19:29:50 GMT

ستاره سابق پرسپولیس خانه نشین شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۶۶۹۲

ستاره سابق پرسپولیس خانه نشین شد

خبرورزشی – بشار رسن ستاره سابق پرسپولیس و هافبک خلاق تیم ملی عراق، در جریان دیدار روز سه شنبه برابر ایران، دچار مصدومیت شد و در همان اواسط نیمه نخست از زمین بازی بیرون رفت تا جاستین میرام جای او را در ترکیب شیرهای بین النهرین بگیرد.

مصدومیت این مهره کلیدی باعث شد تا ابتکار عمل در خط میانی به دست شاگردان اسکوچیچ بیفتد و این مسئله نیز منجر به پیروزی پر گل ۳ بر صفر ایران برابر عراق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا از عراق خبر می رسد که آسیب دیدگی بشار رسن جدی است و او به ۳ هفته الی یک ماه زمان برای بهبود مصدومیت نیاز دارد.

طبق ادعای رسانه های عراقی و از جمله علی نوری خبرنگار این کشور، بشار رسن به طور قطع دیدار برابر لبنان که در تاریخ ۱۵ مهر برگزار می شود را از دست داده ولی وضعیت او برای جدال با امارات که در تاریخ ۲۰ مهر انجام می شود، نامشخص است.

تیم ملی عراق که یکی از حریفان جدی ایران در راه صعود به جام جهانی است، از ۲ بازی ابتدایی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی تنها یک امتیاز کسب کرده و در قعر جدول گروه A قرار دارد. عملکرد بازیکنان این تیم در نبرد با ایران، منجر به انتقادات شدیدی از تیم ملی عراق شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بشار رسن تیم ملی عراق بشار رسن تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی

کریستوفر اوریه در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۰ مقابل کلوبی شبانه توسط کووی کدویور کشته شد و قاتل یک روز بعد پس از این اتفاق با پای خودش به مقر پلیس رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد و بازداشت شد.

این جوان که در زمان وقوع حادثه ۲۶ سال داشت و برادر اوریه بود که ستاره سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام است و در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای توپ می‌زند به ضرب گلوله کشته شد، اما گفته شده است که اسلحه‌ای که با آن به قتل رسید هرگز پیدا نشد.

گفته شده است که قاتل به این موضوع اعتراف کرده است که این اقدام را پس از بحث بر سر مسائل عاشقانه انجام داده است. در واقع هر دوی آنها عاشق یک دختر شده بودند و این موضوع باعث شده است که دست به قتل برادر اوریه بزند.

در نهایت پس از چهار سال و برگزاری جلسات متعدد، دادگاه اعلام کرد که قاتل باید ۲۳ سال در زندان باشد. اوریه به دلیل حضور در ترکیه نتوانست مادر و پدرخوانده‌اش را در این جلسه همراهی کند، اما نامه‌ای نوشت که قرائت شد: «من نمی‌خواهم حواس جمع را از موضوع اصلی و ضروری پرت کنم. زندگی کریستوفر توسط یک قاتل به پایان رسید. من مردی هستم که خانواده‌اش تا همیشه از هم پاشیده شده است.»

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد