Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون  از انتشار اولین کتاب خود  خبر داد.

این بازیگر درباره کتاب خود نوشت: «رفقای خوب. همراهان نازنین. سال‌هاست منتظر این لحظه هستم که با قصه‌ام مهمان شما شوم. چه خوب که از امروز می‌توانید کتابم را از کتابفروشی‌های معتبر بخرید و با هم درباره‌ مرلین مونروی قصه و نیلوفر و آذر گپ بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌هاست کاراکتر‌های قصه‌ من منتظر این لحظه هستند تا از شما بشنوند و به جهان شما نزدیک شوند.»

نشر نیماژ نیز در تشریح کتاب «مریلین مونرو سر جردن» نوشت: «گلاره عباسی در اولین رمانش «مریلین مونرو سر جردن» در ارائه‌ اطلاعات به مخاطب مقتصدانه و هوشیارانه عمل می‌کند. ما لابه‌لای روایتِ مملو از تلاطم‌های درونی زنی که میل داشته بازیگر سینما شود، زنی که زیبا بوده، زنی که در اجتماع فعال بوده و حال هیچ‌کدام این‌ها نیست و در عوض در دو قطب شیدایی و افسردگی دست‌وپا می‌زند به خطری که سلامتی این زن را تهدید می‌کند پی می‌بریم و دلمان می‌خواهد برای او کاری کنیم. ما می‌دانیم که این زن بدحال است، اما آیا اطرافیان این زن به بدحالی او واقف خواهند شد؟ باید خواند و دید. گلاره عباسی که خود بازیگر سینماست در اثرش به‌خوبی توانسته از عناصر سینمایی بهره‌ روایی ببرد. او پیش از آن‌که به بازیگری روی بیاورد نویسنده بوده و چندین داستان کوتاه در نشریات مختلف منتشر کرده بوده است. نسخه‌ اولیه‌ این رمان کوتاه هم حاصل تلاش‌های نوشتاری او در انتهای دهه‌ی هشتاد شمسی است و در دهه‌ نود بار‌ها بازنویسی شده است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون انتشار کتاب گلاره عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت عشقی در خیابان جردن

  به گزارش خبرنگار جام‌جم، ظهر بیست‌و‌ششم فروردین امسال زنی با پلیس ۱۱۰تهران تماس گرفت و اطلاع داد زن و مردی در خیابانی در محله گاندی تهران مشغول دعوا هستند و مرد با چاقو ضربه‌هایی به زن جوان زده است. همزمان با حضور ماموران در آنجا معلوم شد زن ۳۹ساله براثر اصابت ۱۹ضربه چاقو زخمی شده که به بیمارستان منتقل و ساعاتی بعد فوت شد. همچنین در تحقیقات از شاهدان معلوم شد ضارب، گوشی مقتول را هم برده است. با تحقیقات محلی هویت مقتول به دست آمد که همان حوالی ساکن بود‌. بعد از آن خانواده‌اش شناسایی و خواهرش در تحقیقات گفت‌: خواهرم از شوهرش جدا شده و فرزندی داشت و در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کرد. با شاهرخ که سه سال از خودش کوچک‌تر بود دوست شده و قصد ازدواج داشتند. مدتی بود که اختلاف داشتند و گمان می‌کنم او قاتل خواهرم باشد.
وقتی ماموران تصویر شاهرخ را به شاهدان جنایت نشان دادند، آنها او را به‌عنوان متهم فراری معرفی کردند. وی تحت تعقیب بود تا این‌که دو هفته بعد رد او را در خانه روستایی پدرش در استان گلستان به دست آوردند و با حضور در آنجا متهم محاصره و بازداشت شد. متهم برای ادامه‌تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی جنایی تهران منتقل شد و گفت‌: پنج ماه پیش برای خرید به پاساژی در میدان ونک رفته بودم که با مقتول اتفاقی آشنا شدم. فهمیدم طلاق گرفته و بچه دارد‌. ارتباط‌مان ادامه داشت و به هم علاقه‌مند شده و قصد ازدواج داشتیم اما از یک هفته قبل شرایط عوض شد‌. دیگر مرا دوست نداشت. به تلفن و‌ پیام‌هایم بی‌توجه بود‌. می‌گفت قید ازدواج با او را بزنم. همین سردی رفتارش باعث شد که به او شک کنم. از کارم اخراج شده و حالم بد بود. سوءظن رهایم نمی‌کرد. رفتم چاقو خریدم و با او قرار گذاشتم. می‌خواستم به زور گوشی را از دستش بگیرم و آن را بررسی کنم‌. گوشی را نمی‌داد با شدت گرفتن درگیری ضربه‌هایی به او زدم که فقط چهار ضربه آن را یادم هست. 
متهم به قتل ادامه داد: وقتی افتاد گوشی را برداشته و فرار کردم. به محله امام حسین‌(ع) تهران رفته و گوشی و چاقو را در سطل زباله انداختم‌. نزد خانواده‌ام رفته و بعد از دو هفته دستگیر شدم.
سالار صنعتگر، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهم به قتل او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • آغاز رویداد دختران ایران زمین
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد