Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از ۱۰ ماه حضور در این باشگاه از سمت خود استعفا کرد و از جمع سرخپوشان جدا شد. سمیعی در این مدت عملکرد مدیریتی قابل قبولی داشت و پرسپولیس با آرامش و بدون حاشیه به مسیر خود ادامه داد.

پس از جدایی سمیعی، مجید صدری (رییس هیئت مدیره پرسپولیس) با رأی اعضای هیئت مدیره به عنوان سرپرست انتخاب شد و فعلاً کار‌های اداری و اجرایی این باشگاه بزرگ بر عهده وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این انتخاب که با موافقت سجادی (وزیر ورزش) همراه شد پرسپولیس در بیانیه‌ای از سجادی و حمایتش از تصمیم هیئت مدیره و حفظ ثبات پرسپولیس تشکر کرد.

بیانیه‌ای که نشان می‌دهد وی بی‌میل نیست مدیرعامل پرسپولیس شود؛ اما نکته مهم اینجاست که آیا موافقت وزارت ورزش با سرپرستی صدری در پرسپولیس به معنای قطعی بودن مدیرعاملی او در این باشگاه است یا خیر.

از سوی دیگر مانع بزرگی پیش روی صدری است و آن بازنشسته بودن این مدیر باتجربه است. صدری که بازنشسته مخابرات ایران است برای تداوم حضورش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس نیازمند دریافت مجوز از سوی دولت است و باید دید آیا موفق به اخذ چنین مجوزی خواهد شد یا نه. البته تعدادی از مدیران اسبق باشگاه پرسپولیس نیز برای رسیدن به صندلی ریاست این باشگاه در تلاش هستند و باید دید در نهایت مدیریت پرسپولیس به چه کسی خواهد رسید. بیشتر بخوانید: گل‌محمدی و مجیدی نامزد‌های بهترین مربی دور گروهی لیگ قهرمانان

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مجید صدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد

 عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد.

 مهدی افضلی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت: درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد