Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:54:11 GMT

پشتیبانی شهید مدنی از ولایت فقیه مثال‌زدنی است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۶۸۲۳

پشتیبانی شهید مدنی از ولایت فقیه مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی فرجی، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) در آئین گرامیداشت شهید آیت‌الله مدنی که در سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: نکته حائز اهمیت در مصون ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی از گزند دشمنان پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه است که آیت الله مدنی این تکلیف را به خوبی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایشان در دفاع از حقوق مردم به ویژه قشر محروم و مستضعف جامعه بدون ملاحظه و سیاسی‌کاری فارغ از هرگونه گرایش خاص، زلال در خط امام و حزب‌الله و با نظارت عالیه، در اجرای دستورات صادره بازخواست می‌کرد و مدیران خود را موظف به پاسخ می‌دانستند.

فرجی خاطرنشان کرد: شهید مدنی از هرگونه اشرافی‌گری و داشتن زندگی اشرافی دوری می‌کرد و با حفظ زندگی طلبگی خود را در کنار مردم می‌دید؛ این خصیصه نیاز امروز جامعه است.

وی افزود: شناسایی، بکارگیری استعدادها و ساماندهی جوانان در واگذاری مسئولیت و پست سازمانی از صدر تا ذیل در اداره امور استان همدان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، نقش آیت‌الله مدنی را در تاریخ انقلاب اسلامی برجسته می‌سازد.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان گفت: خطبه‌های امیدآفرین، تحلیل‌های سازنده سیاسی، نقدهای منصفانه در مسیر رشد و تعالی جامعه انقلابی، دعوت به تقوای الهی و پرهیز از تشتت و تفرقه در جایگاه امامت جمعه از آیت الله مدنی چهره‌ای محبوب و دلنشین ساخته بود.

لازم به ذکر است آیت الله سید اسدالله مدنی از مبارزین سیاسی پیش از انقلاب اسلامی که چند بار توسط رژیم پهلوی به شهرهای مختلف تبعید شد. بعد از انقلاب نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان قانون اساسی شد.

وی نماینده امام خمینی (ره) در همدان و امام جمعه بود و بعدها همین مسئولیت را در تبریز بر عهده گرفت. مدنی در جریان برگزاری نماز جمعه توسط سازمان مجاهدین خلق ترور شد. در ایران وی را از شهدای محراب می‌خوانند.

کد خبر 5301113

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی فرجی کنگره شهید مدنی شهید مدنی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا تعاونی کرمانشاه شیوع کرونا واکسیناسیون اردبیل گرگان هفته دفاع مقدس عکس استانها واکسیناسیون کرونا سازمان تبلیغات اسلامی آیت الله مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_پنچشنبه ششم اردیبهشت- در نشست خبری با اشاره به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تأمین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، اظهار داشت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 747778

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی