Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید سجادی روز جمعه در حاشیه عیادت از الناز باقری یکی از خیرین البرزی با اشاره به وجود سه هزار و ۷۰۰ سازمان مردم نهاد در کشور افزود: بخش مهمی از فعالیت های وزارت ورزش و جوانان  در حوزه جوانان به عهده این سازمانهای مردم نهاد بوده که به همین منظور ماموریت هایی برای این حوزه تعریف شده است.

وی اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان در صورتی که در حوزه سازمانهای مردم نهاد نیاز به ساماندهی، برنامه ریزی، پیگیری و یا فرهنگ سازی باشد پای کار بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی ادامه داد: حمایت از این سازمان ها بخشی از تکالیف ما در وزارت ورزش و جوانان هست و این مهم  ما را به این واداشت که امروز در استان البرز حضور یافته و از یکی از این سمن ها که طبق گزارش ها در البرز و هفت استان کشور فعال است بازدید و از نیکوکار البرزی فعال در این سمن که در بستر بیماری قرار دارد نیز عیادت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف پروژه ورزشگاه ۶ هزاری نفر کرج تصریح کرد: این ورزشگاه یکی از بهترین پروژه ها در کشور است که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ادامه آن نیازمند حمایت و کمک مالی است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به همین منظور مقرر شده که در هفته آینده جلسات کارشناسی برگزار شود.

سجادی با اشاره به صحبت های پیمانکار این پروژه مبنی بر اینکه افتتاح این ورزشگاه در صورت تزریق منابع مالی تا ۲۲ بهمن محقق خواهد شد، گفت: به طور قطع جلسات کارشناسی در هفته پیش روی برگزار تا با فراهم شدن شرایط آن را در دستور کار قرار داده و بتوانیم زودتر از موعد این پروژه بزرگ را تحویل دهیم.

وی ادامه داد: پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج یکی از مجموعه های فاخر کشور است و با توجه به خاطرات و آشنایی که با این استان دارم امیدواریم که اتفاقات خوبی در ورزش البرز شاهد باشیم.

سجادی گفت: در این بین اداره کل ورزش و جوانان نیز باید بیشتر از گذشته رسالت و وظایف خود را در پیش گرفته و ما نیز در هر جایی که نیاز باشد بر حسب وظیفه کمک خواهیم کرد.

برچسب‌ها 22 بهمن سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: 22 بهمن سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان 22 بهمن سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان استان البرز وزارت ورزش و جوانان مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • نیازمند شبکه تنظیم‌گری کشوری هستیم
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد