Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد گل محمدی دبیر و نماینده قانونی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی، در پایان نشست تصویب آیین نامه های داخلی انجمن، قائم مقام خویش را در حضور اعضای رسمی مجمع عمومی منصوب کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، محمد گل محمدی دبیر و نماینده قانونی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران،‌ در پایان نشست تصویب آیین نامه های داخلی انجمن توسط اعضای رسمی مجمع عمومی، به پاس تلاش های ارزنده و شبانه روزی هادی سپهری کیا عضو هیئت موسس و مدیر امور مالی انجمن، ایشان را با حفظ سمت به عنوان قائم مقام خویش منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن احکام صادره بین شرح است:

جناب آقای هادی سپهری کیا

مدیر محترم امور مالی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

سلام علیکم

با احترام و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد (ص)، به استحضار می رساند بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی ایران، تاکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استفاده از ظرفیت جوانان در امور اجرایی و با توجه به شناختی که اینجانب از حضور مستمر و بی شائبه شما در انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران دارم، ضمن تشکر از فعالیت های مثمرثمر شما از زمان تاسیس انجمن تاکنون، نظر بر تعهد، تجارب و سوابق ارزشمندتان، به موجب این حکم با حفظ سمت مدیر امور مالی انجمن، شما را به عنوان قائم مقام خویش در کلیه امور مرتبط با انجمن منصوب می نمایم.

انتظار می رود با هماهنگی بنده و با رعایت کامل خط مشی انجمن، شرح وظایف و اختیارات قانونی خود مطابق اساسنامه، آیین نامه های داخلی، ابلاغیه های صادره از سوی اینجانب، تعامل سازنده با تمامی نهادهای دولتی، غیردولتی، غیرانتفاعی و مردمی و همچنین با برنامه ریزی های مناسب، ضمن همراهی بیش از پیش اینجانب در امور مربوط به انجمن، زمینه افزایش سطح سلامت اجتماعی و روانی را در بین جوانان استان تهران با استفاده از ظرفیت های بالای انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی فراهم آورید.

گفتنی است با سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محوله و به کار گیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه همه امکانات و منابع در اختیار، به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بر عهده گرفته اید مجدانه بیش از پیش کوشش نمایید.

از پروردگار بلند مرتبه موفقیت و توفیق روز افزون شما را مسئلت می نمایم.

 

محمد گل محمدی

دبیر و نماینده قانونی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد گل محمدی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران قائم مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چانگ چوان، زهرا کیانی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در همین فرم زهرا جلیلی دیگر ملی‌پوش کشورمان برنز گرفت و ورزشکاری از چین به مقام چهارمی رسید. وی پیشتر در فرم گوئن‌شو‌ به مدال برنز دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند