Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@02:06:40 GMT

همه دانشجویان همدان تا بهمن ماه واکسن می‌زنند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۷۱۹۰

همه دانشجویان همدان تا بهمن ماه واکسن می‌زنند

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر سیده زهرا اصغری اظهار کرد: همه دانشجویان استان همدان تا بهمن‌ماه سالجاری واکسینه خواهند شد.

وی افزود: بیش از ۶۰ درصد دانشجویان علوم پزشکی واکسینه شده اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اعلام اینکه دانشجویان علوم پزشکی براساس اولویت حضور در بخش کرونا واکسینه شدند، اضافه کرد: انترن، دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی با توجه به واحد های عملی واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دانشجویان بهداشت و توانبخشی به تدریج درحال واکسینه شدن هستند، تاکید کرد: سایر دانشجویان به محض بازگشایی دانشگاه و برگزاری کلاس ها به صورت حضوری واکسینه خواهند شد.

دکتر اصغری با اعلام اینکه از مهرماه واکسن بیشتری در چرخه واکسیناسیون قرار خواهد گرفت، گفت: در حال حاضر محدودیت واکسن وجود دارد و دانشجویان بنا بر الزام به حضور در دانشگاه واکسینه می‌شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: همدان واکسن دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان