Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:42:15 GMT

بازهم حادثه تلخ در جاده روستای مازگرد حاجی آباد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۷۳۹۷

بازهم حادثه تلخ در جاده روستای مازگرد حاجی آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، وضعیت اسفناک جاده روستای مازگرد از توابع بخش احمدی شهرستان حاجی‌آباد و عدم وجود تابلوهای هشدار دهنده در جاده ، نبود پل در مسیر رودخانه‌های فصلی و نداشتن خط کشی در قسمتی از جاده همه و همه سبب شده تا این جاده هر چند روز یک بار بخصوص در روزهای پایانی هفته شاهد تصادفات ناگوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتقال مستمر مشکلات این روستا از سوی دهیار و مردم به مسؤولان راهداری در هرمزگان اگر چه منجر به بازدید مکرر مسؤولان راهداری از وضعیت این جاده و اذعان آنها به مشکلات و معضلات عدیده این جاده شده اما دستاورد این بازدیدها عملا ثمره‌ای در پی نداشته و مردم هر روزه قربانی این جاده‌های ناایمن هستند.

اهالی روستای مازگرد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس تقاضای رسیدگی مسؤولان به این اوضاع را دارند تا مردم مازگرد از این گرفتاری که جان آنان را در معرض خطر قرار داده، رهایی بخشد.

 تا کی باید مردم این منطقه شاهد این حوادث تلخ در روستای مازگرد باشند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مازگرد حاجی آباد هرمزگان بی توجهی اداره کل راهداری روستاهای هرمزگان روستای مازگرد روستای مازگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ رحمان اسپیدکار گفت: یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور صفی آباد حوالی روستای دلو در ساعت ۱۱:۳۰ امروز به گشت پاسگاه انتظامی، اعلام و کارشناسان پلیس راه و نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.
به گفته اسپیدکار در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد، اما به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.
وی رانندگان توصیه کرد: برای کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است