Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا معتقد است مدیریت این باشگاه نباید ترکیب تیم را به او دیکته کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از Algemeen Dagblad، در حالی که شنیده می شود سران باشگاه بارسلونا در حال آماده کردن قراردادی جدید برای تمدید قرارداد مربی هلندی خود هستند اما شایعاتی بر سر زبان هاست که مدیرعامل باشگاه دوست دارند برخی بازیکنان خاص مثل ریکی پویگ در ترکیب ثابت تیم به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که لاپورتا در مصاحبه ای در این هفته اعلام کرده بود به طور کامل از کادر مربیگری تیم حمایت می کند. حال رونالد کومان، سرمربی هلندی آبی و اناری ها در این مورد می گوید:

شنیدن صحبت های حمایتی لاپورتا اتفاق خوبی بود. برخی مسائل مطرح شده بود که به عدم حمایت مدیریت از من اشاره داشت و این ها مرا ناراحت کرده بود. دو هفته پیش در مورد تمدید قرارداد صحبت کردیم و این موضوع به رسانه ها درز نکرد تا این که مدیریت هفته گذشته در مورد شرایط باشگاه صحبت کرد. او در نهایت راجع به مذاکرات تمدید حرف زد و فردای آن روزنامه ها نوشتند: کومان تمدید می کند در صورتی که سه درخواست را قبول کند. در جواب گفتم این اتفاق نمی تواند بیافتد. باید بتوانم نحوه بازی و ترکیب تیم را انتخاب کنم. نه مدیرعامل. سپس مدیرعامل روز دوشنبه در تلویزیون مصاحبه و از من حمایت کرد و این نشانه خوبی بود.

کومان بارها گفته است دوست دارد قراردادش را با باشگاه بارسلونا تمدید کند و برای سالیان متمادی در این باشگاه بماند. بارسا در مسابقات این فصل از سه بازی اول خود 7 امتیاز به دست آورده است و گفته می شود تمدید قرارداد مربی هلندی تا حد زیادی به نتایج بارسا در این فصل بستگی دارد.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد طالبان ورزش زنان در افغانستان را ممنوع کرد مهلت تمام شد؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد الکساندر چفرین با همکاری ناصر الخلیفی به دنبال لغو یا اصلاح قانون فیرپلی مالی هستند حبیب کاشانی و محمد آخوندی دوباره در پرسپولیس به هم می رسند؟ پولیشیچ در واکنش به حواشی اخیر: بهتر است از گذشته عبور کنیم و روی بازی با هندوراس متمرکز شویم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏