Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@06:25:47 GMT

مجمع نمایندگان در گزینه استاندار اجماع کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۷۵۸۰

مجمع نمایندگان در گزینه استاندار اجماع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه چهار مسأله باعث آفت در دولت می‌شود اظهار کرد: اگر دولتی یا مسؤولی نسبت به مسائل اصلی بی‌تفاوت باشد، دولت سست خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مبارزه با فساد باید مراقبت کرد که تضییع اصول رخ ندهد افزود: برای رسیدن به عدالت باید کارهای اولویت‌دار مد نظر باشد و عادلانه بودن ساختارهای اقتصادی و فرهنگی دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان با بیان اینکه صرف وجود مدیران عدالتخواه کافی نیست و باید زمینه مبارزه با فساد مهیا شود تصریح کرد: دولت باید با دلال‌ها و مافیای اقتصادی که گاهی به صورت ساختاریافته فعالیت می‌کنند مقابله و از رانت‌خواری‌ها جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه با افرادی که قدرت دارند و می‌توانند بازار ارز را دچار اخلال کنند و در بازار دخالت کنند، باید مقابله کرد ادامه داد: با افرادی که در هر سطحی فساد می‌کنند باید مقابله شود و نباید با آنها مماشات کرد.

شعبانی با بیان اینکه نباید اجازه داد مسؤولان سست انتخاب شوند خاطرنشان کرد: اگر مدیر ناکارآمد بر سر کار بیایند، دولت سست می‌شود.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان در انتخاب استاندار همدان می‌تواند تأثیرگذار باشد و با وزارت کشور و دولت برای انتخاب گزینه کارآمد تعامل کند گفت: انتظار مردم این است که یک اجماع نسبی در مجمع نمایندگان رخ دهد نه اینکه هر یک از نمایندگان جداگانه مقاصد خود را دنبال کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در حوزه صنعت، کشاورزی و آب مشکلاتی در استان وجود دارد اظهار کرد: بنابراین نیاز است استانداری سکان مدیریتی استان را بر عهده بگیرد فارغ از بومی و غیر بومی مشکلات را حل کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از همه درخواست دارم در فضای سخت اقتصادی نسبت به مستأجران انصاف بیشتری داشته باشند ادامه داد: ما در استان به ویژه شهر همدان مشکل مسکن داریم و قیمت مسکن و اجاره بسیار بالاست.

شعبانی در ادامه با اشاره با سالگرد شهادت شهید مدنی، ایشان را  مجتهدی انقلابی دانست که در حوزه اجتماعی آثار و برکات او همچنان پابرجاست.

وی با اشاره به برگزاریکنگره بزرگداشت شهید مدنی اظهار کرد: باید سعی راه و روش این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان عدالت مجمع نمایندگان استان همدان استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با تاکید بر پرداخت حق سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر، گفت: سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی طی ۳۲ سال گذشته تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم از سوی راه و شهرسازی استان پرداخت نشده بود.

 کیومرث حبیبی، امروز پنجشنبه (۱۳اردیبهشت) در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور فرماندار و شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع شهر سنندج به سال ۸۷ برمی‌گردد و بعد از ۱۵ سال، امسال بازنگری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: فرایند طولانی بودن تدوین و تایید طرح تفصیلی شهرها تنها مشکل استان کردستان نیست و در بسیاری از استان‌های کشور همین منوال حاکم است.

حبیبی در مورد طلب شهرداری از دستگاه های اجرایی به ویژه سهم شهرداری از اراضی الحاقی، گفت: اینکه راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت بیش از ۳۲ سال حق شهرداری را پرداخت نکرده قبول داریم اما از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه حق سهم شهرداری پرداخت شود به شهر سنندج صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: در ارتباط با وجهه فرهنگی شهر سنندج هم ۱۴ هزار مترمربع فضای تالار مرکزی سنندج که با باری از مشکلات تحویل این دولت داده شد با پیشرفت خوبی جلو می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در مورد آلایندگی های واحد پتروشیمی هم عنوان کرد: اجازه نمی دهیم سهم شهرداری که حق شهر است در این راستا تضعیف شود هر آنچه در حدود توان و اختیارات باشد انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند