Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر بازسازی اعتماد عمومی را وظیفه همه دستگاه‌ها دانست و گفت: اینکه مقام معظم رهبری «اعتماد عمومی» را بزرگترین سرمایه نظام می‌داند درک بسیار مهم و موثری در حل بحران‌ها و مشکلات فعلی کشور است، لذا همه دستگاه‌ها اعم از دولت، قوه قضائیه و مجلس مخاطب رهبر معظم و مامور به بازسازی انقلابی اعتماد عمومی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بازسازی نه با شعار بلکه با تحول رفتاری، عملکردی امکان‌پذیر است، افزود: شفافیت که یک شعار و وعده مجلس انقلابی بود اول از همه در خود مجلس با مکانیسم رای گیری و برخورداری نمایندگان و عملکرد آنان ظهور پیدا کند سپس در همه دستگاه‌های دیگر عملیاتی شود.

امام جمعه ساوه در ادامه با اشاره به تغییر امام جمعه لواسان و تاکید بر اینکه تشویق ائمه جمعه پرکار و فسادستیز و دانشمند باید در دستور کار باشد نه تودیع و برکناری آنان گفت: بازسازی اعتماد عمومی به آن است که این جور ائمه جمعه تشویق شوند تا همه این گونه باشند نه آنکه بگویند تو غیر متعارفی و او را تغییر دهند.

وی ادامه داد:  امام جمعه باید هم انقلابی باشد هم مردمی و پناه مردم و مدافع مردم، امام جمعه روزنامه‌ای یا خبرنامه‌ای در شان انقلاب نیست و امام جمعه ساکت و سر به زیر امام جامعه نمی‌تواند باشد. 

خطیب نمازجمعه ساوه در بخش دیگری از خطبه‌ها به مصائب افغانستان ناشی از اشغال 20 ساله آمریکا پرداخت و اظهار کرد: حاصل وعده‌های 20 سال پیش آمریکا برای دموکراسی و آزادی و امنیت، نابودی افغانستان و بیچارگی ملت آن است. آمریکا هر جا حضور پیدا کرد فساد و ناامنی را بیشتر کرد. 

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: ما با مردم افغانستان و در کنار آنان و شریک غم و درد آنان هستیم اما میانجی گری می‌کنیم برای خاموش کردن آتش جنگ نه برافروختن آن، چون حضور ما و دخالت ما در امور داخلی افغانستان هم خلاف قوانین بین المللی، هم مخالف منافع ملی ما و هم به نفع ملت افغانستان نیز نخواهد بود.

وی در پایان خطبه‌ها با قدردانی از  ابراز عواطف و محبت و لطف مردم وفادار ساوه در خصوص شنیدن خبر تغییر امامت جمعه ساوه گفت: مردم ساوه مردم نجیب، ولایتمدار عاشق اهل بیت و وفادار به اسلام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستند، خدمت به شما مردم شریف ساوه افتخار ما بوده و است. 

وی افزود: محبت و لطف شما را هرگز فراموش نخواهم کرد و جز شرمندگی محبت‌های شما، چیزی نمی‌توانم بگویم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه امام جمعه اعتماد مقام معظم رهبری همه دستگاه ها اعتماد عمومی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود