Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار داشت: ۲۰ سال پیش آمریکا به بهانه حل مشکلات مردم وارد این کشور شد اما پس از گذشته ۲ دهه نه تنها مشکلی را حل نکرد، بلکه به آن مشکلات گذشته افزود و این کشور را در چنین شرایطی ترک کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: نتیجه حضور آمریکا در این کشور جز فقر، فلاکت، قتل و کشتار نبود و مردم این کشور به بهانه‌های مختلف به قتل  می‌رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله نورمفیدی با تاکید بر سخت بودن شرایط افغانستان افزود: مردم جهان و افغانستان بدانند که جنگ راه حل مشکلات این کشور نیست و اگر این جنگ به هر شکلی ادامه داشته باشد بر حجم این آسیب ها افزوده خواهد شد.

امام جمعه گرگان گفت: یک گروه به تنهایی نمی‌تواند در افغانستان حکومت کند بلکه باید همه دست به دست دهند تا مشکلات برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از این خطبه به فرار ۶ زندانی فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: فرار این افراد و حفر کانال در شرایطی که اسرائیل خود را غول نظامی و امنیتی منطقه می داند نشان داد که این رژیم آنگونه که ادعا می کند دارای ابهت نیست.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: این حرکت باید سرمشقی برای خاورمیانه باشد که در ناامیدی مطلق باز هم راه حلی پیدا می‌شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با گرامیداشت یاد آیت‌الله طالقانی و آیت‌الله مدنی بااشاره به مشکلات کشور گفت: مشکلات اقتصادی، معیشتی، مسکن و سایر موارد بر مردم فشار آورده و انتظار داریم تا دولت در راستای تلاش‌ها و فعالیت‌های خود در زمینه‌های مختلف از جمله واردات واکسن، نسبت به رفع مشکلات مردم راه حل‌های اساسی در نظر بگیرد.

برچسب‌ها افغانستان گرگان سید کاظم نورمفیدی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان گرگان افغانستان گرگان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان آیت الله راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم

نماینده ویژه نخست‌وزیر مالزی برای افغانستان در رأس هیئت بین‌الوزارتی با وزیر خارجه طالبان دیدار و تأکید کرد کوالالامپور خواستار گسترش روابط با کابل است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «زلینا کوی» نماینده ویژه نخست‌وزیر مالزی برای افغانستان در رأس هیئتی شامل نمایندگان دفتر نخست‌وزیری و وزرات‌های دفاع، امور داخلی و خارجه این کشور با «محمد عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت طالبان دیدار کرد.

زلینا در این دیدار با اظهار اینکه هدف از این سفر گسترش مناسبات افغانستان و مالزی است، افزود: مقامات این کشور در رابطه با افغانستان نظر مثبت دارند و آماده همکاری با هیئت حاکمه در بخش‌های مختلف هستند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه حکومت طالبان، هیئت مالزی اظهار داشت باوجود محدودیت‌ها و تحریم‌ها علیه افغانستان، این کشور در برخی موارد پیشرفت‌های خوبی داشته، اما رسانه‌های بین المللی در راستای جلوگیری از انعکاس این دستاوردها تلاش می‌کنند.

نمایندگان مالزی همچنین اطمینان دادند در راستای تعامل افغانستان با جهان تلاش خواهند کرد.

عبدالکبیر نیز در این دیدار به هیئت بلندپایه مالزی گفت: آرزو داریم چنین نشست‌هایی باعث مناسبات مثبت و سازنده میان کابل و کولالامپور شود.

معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان، مالزی را نمونه خوب پیشرفت در جهان اسلام دانست و افزود این کشور در سیاست خارجی افغانستان جایگاهی مهم و ویژه دارد.

نماینده ویژه مالزی: در کنار مردم افغانستان بوده و هستیم دعوت از مالزی برای سرمایه‌گذاری در افغانستان گسترش روابط حکومت طالبان در جنوب شرق آسیا

وی ادامه داد شرایط عینی و وضعیت افغانستان خلاف آن چیزی است که رسانه‌های غربی گزارش می‌دهند،  زیرا بعضی محافل و گروه‌ها تحمل پیشرفت و آرامی افغانستان را ندارند.

عبدالکبیر با دعوت از سرمایه‌گذاران مالزی برای سرمایه‌‎گذاری در افغانستان گفت کشورهای منطقه و جهان نگرانی از جانب افغانستان ندارند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • سفیر طالبان در پکن: مناسبات افغانستان با چین بسیار مهم است
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است