Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه موقت رشت با اشاره به فقر پنهان گیلان گفت: گیلان بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت رویه و مطالبه‌گری جبهه انقلاب برای رفع مشکلات استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام صفر قربانپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره 5 صفرماه و شهادت حضرت رقیه(س) اظهار داشت: باید بتوانیم به بهترین وجه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این ماه سوگواری کرده و ابراز ارادت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اهمیت رعایت تقوا و تاثیر آن برای درمان دردهای روحی و قلبی‌ افزود: اهل تقوا همواره توجه خاصی به دستورات الهی دارند و این ریشه از نگاه دینی ایمان و باور قلبی، عملکرد شایسته فردی، اجتماعی و خدمت بی‌منت به خلق خدا تعریف شده است. 

قربانپور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علمای گرانقدری همچون مرحوم آیت‌الله طالقانی و شهید محراب آیت‌الله مدنی گفت: الگوگیری از سیره، رفتار و کردار این بزرگواران امروزه بسیار اهمیت دارد و باید از روش زندگی و آثار به جای مانده از آنها به نحو مطلوب بهره‌مند شویم.

گیلان نیازمند استانداری جهادی و مسلط به مشکلات استان است66 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در گیلان دستگیر شدنداستاندار گیلان؛ آموزش حضوری دانش‌آموزان نیازمند تکمیل فرایند واکسیناسیون است

وی 9 صفرماه و شهادت عمار یاسر در سال 37 هجری قمری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ولایت همواره دارای جایگاه ویژه‌ای است که باید قدر بدانیم و عمار یاسر نیز یکی از مردان و صحابی خاص پیامبر اکرم(ص) بود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به راهکارهای دشمنان برای ضربه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمن در پی دشمنی‌های ناجوانمردانه خود امروز از  رویکرد نرم‌افزاری برای ضربه به نظام اسلامی استفاده می‌کند.

قربانپور تصریح کرد: دشمن امروز از بیرون و داخل برای پنهان‌کاری مسببان اصلی وضعیت کنونی کشور در حال تلاش است و ایجاد شبهه می‌کند تا جامعه مسببان اصلی وضعیت فعلی را به فراموشی بسپارد.

وی ایجاد اشتباه محاسباتی در بین مردم و نخبگانی با روش‌های مختلف و پیوند زدن مباحث درون و بیرون کشور به یکدیگر را از دیگر راهکارهای دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی خواند و گفت: منفعل کردن نیروهای جبهه انقلاب راهکار بعدی دشمن است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دشمن از راه تصمیم‌سازی و القا به جامعه نیز به دنبال اهداف شوم خود است تصریح کرد: دشمنان، ایجاد تفرقه و تعارض دوگانه و سه‌گانه در جامعه را هم برای ضربه به نظام در پیش می‌گیرند.

قربانپور با اشاره به برخی مشکلات و دردهای استان گیلان خاطرنشان کرد: گیلان فقر پنهان دارد و همه مسئولان نیز این موضوع را می‌دانند از طرفی نیروهای جبهه انقلاب امروز بیش از هر زمان دیگری باید وحدت رویه داشته باشند و همدل باشند.

امام جمعه موقت رشت ابراز داشت: نیروهای جبهه انقلاب حول محور وحدت باید بتوانند مطالبه‌گر و همراه باشند و در کنار آن رهنمود دهند و استان گیلان بیش از هر دورانی دیگری به این وحدت و هم‌فکری با نتیجه‌گیری سریع نیاز دارد.

انتهای پیام/612/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت رشت رشت با اشاره جبهه انقلاب برای ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند