Web Analytics Made Easy - Statcounter

انستیتو رابرت کخ آلمان از افزایش بستری شدن بیماران کرونایی و بخصوص جوانان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه این کشور خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، انستیتو رابرت کخ آلمان اعلام کرد که نرخ واکسسیناسیون ناکافی در بین جوانان حالا تاثیرات خود را در بخش های مراقبت های ویژه هم نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش هفتگی که روز گذشته انستیتو رابرت کخ آلمان منتشر کرده است از اواسط آگوست تا اوایل سپتامبر افراد بستری شده در بخش های مراقبت های ویژه بیشتر در سنین بین 18 تا 59 سال بوده اند تا در سنین بالای 60 سال. این مسئله می تواند به علت نرخ ناکافی واکسیناسیون در بین جوانان باشد.

بر اساس گزارش انستیتو رابرت کخ آلمان شمار بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه آلمان دوباره افزایش پیدا کرده است. با حدود 1400 بستری در این بخش ها آمار بیماران کرونایی بستری شده در اورژانس ها نسبت به هفته پیش 22 درصد افزایش داشته است. بیماران بستری شده در بخش های مراقبت های ویژه در آلمان در دوران کریسمس و با 5760 نفر به نقطه اوج خود رسیده بود.

انستیتو رابرت کخ آلمان بار دیگر از شهروندان خواست هم برای حمایت از خود و هم به منظور حمایت از دیگران خود را علیه کرونا واکسینه کنند. این انستیتو همچنین بر لزوم واکسینه کردن کودکان زیر 12 سال تاکید کرد.

نرخ مبتلایان روزانه به کرونا در ازای هر 100 هزار نفر در یک هفته گذشته هم بار دیگردر آلمان افزایش پیدا کرده و به 83.8 رسیده است. نهادهای بهداشتی در آلمان صبح جمعه از ابتلای 12969 مورد جدید ابتلا به کرونا در عرض 24 ساعت خبر دادند که روند افزایشی داشته است.

بر این اساس همچنین در سراسر آلمان در عرض 24 ساعت 55 نفر دیگر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

تظاهرات هزاران نفری در آلمان در اعتراض به فاجعه افغانستانخستگی از واکسن شرایط برای موج چهارم کرونا در آلمان را مناسب کرده است

بر اساس اطلاعات منتشر شده حدود یک چهارم کودکان در سنین 12 تا 17 سال تا به حال کاملا علیه کرونا واکسینه شده اند و به این ترتیب حداقل حدود 35.9 درصد کودکان در این گروه سنی واکسن کرونا را دریافت کرده اند. 61.9 درصد کل ساکنان این کشور هم کاملا علیه کرونا واکسینه شده اند. 66.3 درصد هم حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

تا به حال حدود 31 هزار نفر در آلمان با وجود واکسیناسیون کامل به کرونا مبتلا شده اند. بر اساس اطلاعات انستیتو رابرت کخ آلمان از اول فوریه 30880 فرد کاملا واکسینه شده در آلمان به کرونا مبتلا شدند. با این همه انستیتو رابرت کخ آلمان تاثیر واکسن را بالا ارزیابی کرده است.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان 4058940 نفر به کرونا مبتلا شده و 93040 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان ویروس کرونا اخبار آلمان ویروس کرونا بخش های مراقبت های ویژه شده اند بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، جمعیت‌شناسان می‌گویند طی ۵۰ سال آینده تعداد سالمندان ۶۰ سال به بالا افزایش خواهد یافت و این گروه بخش قابل‌توجهی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند.

تخمین زده شده تا سال ۲۰۵۰ جمعیت افراد بالای ۶۰ سال به دومیلیارد نفر در جهان خواهد رسید و به این معناست که به ازای هر پنج نفر یک سالمند خواهیم داشت. 

به این ترتیب نه فقط در کشور‌های توسعه‌ یافته بلکه در کشور‌های در حال‌توسعه نیز بخش قابل‌توجهی از جمعیت را سالمندان تشکیل خواهند داد و افزایش سالمندان در صورت نداشتن برنامه‌های مدون، در آینده به چالشی مهم برای جوامع تبدیل خواهد شد. 

در کشور‌های توسعه‌یافته، از سه دهه گذشته سرویس‌های خدمات مراقبت روزانه به عنوان جایگزینی برای مراقبت‌های سازمانی و رسمی به وجود آمده است و این سرویس‌ها نقش مهمی در مراقبت‌های مبتنی بر جامعه برعهده گرفته‌اند. 

حالا با توجه به روند روبه رشد جمعیت سالمندان و نیاز‌های آنها بویژه باتوجه به مسائلی ازجمله تغییر در سبک زندگی خانواده‌ها و مهاجرت فرزندان و افزایش شمار سالمندان تنها، توسعه مراکز نگهداری روزانه سالمندان در کشور ما نیز ضروری به نظر می‌رسد. 

برخی از کارشناسان معتقدند اگر همین حالا برای افزایش تعداد سالمندان، برنامه‌هایی در نظر گرفته نشود به‌زودی با یک بحران جدی مواجه خواهیم شد.

درحال حاضر بیش از ۱۰درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند و باتوجه به آمار، پیش‌بینی شده است در سال ۱۴۲۰ حدود ۲۰درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل خواهند داد که باید به نیازهایشان ازجمله بیمه، خدمات در زمینه‌های مختلف از جمله مسکن پاسخ داده شود.

حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متاسفانه تهران در حوزه جمعیت در آستانه بحران است که می‌توان از آن به ابر بحران نام برد، زیرا در جوانی جمعیت وضعیت خوبی نداریم.

وی با بیان اینکه متوسط ۱۳ درصد تهرانی‌ها سالمند محسوب می‌شوند گفت: اگر اقدام عاجل و موثر انجام ندهیم درصد سالمندان قابل توجه خواهد شد.

صاحب در خصوص میزان سالمندان در مناطق مختلف تهران گفت: درصد سالمندان در مناطق تهران متفاوت است به صورتی که در منطقه ۱، ۳، ۶، ۲۱ بیشترین تعداد سالمند را در تهران دارند و حدود ۱۶ درصد جمعیت سالمندان تهران را دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟