Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:36:22 GMT

مشکلات آب در پایتخت انرژی کشور حل شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۸۱۷۱

مشکلات آب در پایتخت انرژی کشور حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به مصادیق انسان‌های با تقوا اشاره کرد و سردار شهید سلیمانی را یکی از انسان‌هایی دانست که می‌تواند الگویی برای همه گروه‌های سنی باشد.

وی اضافه کرد: این شهید عزیز ویژگی‌هایی داشت که او را ممتاز کرد از جمله اینکه به اقربا و اقوام سرکشی می‌کرد و صله ارحام را با همه مشغله‌هایی که داشت در برنامه‌اش بود و در رفع مشکلات آنان نیز اهتمام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه عسلویه افزود: ویژگی دیگر شهید سلیمانی تکریم والدین بود و به پدر و مادرش توجه داشت و وقتی که مادرشان به رحمت خدا رفت شخصاً به پدر سر می‌زد و از او مراقبت می‌کرد.

وی به فرازهایی از سخنان رهبر انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند زمان شتابان می‌گذرد از هر ساعت و فرصت آن استفاده کنید. این وقت متعلق به مردم و اسلام است و نباید هدر شود.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد بیان کرد: همت خود را متمرکز کنید که یک بازسازی انقلابی و عقلانی در همه عرصه‌ها داشته باشید. رهبر انقلاب به دولتمردان توصیه کردند که مردمی بودن عدالت‌ورزی، ظلم‌ستیزی و فسادستیزی احیا امید در مردم سرلوحه برنامه‌هایشان باشد.

وی به سفرهای ریاست جمهوری به استان‌ها اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور به مناطق کم برخوردار سفر می‌کند تا صحبت مردم را بشنود. خدا را شاکریم که چنین فکر انقلابی در کشور ترویج می‌شود. افکار بلند انقلاب دارد عملیاتی می‌شود.

قطع آب در روستاهای عسلویه

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: مبارزه با کرونا و رفع مشکلات معیشتی مردم به جد در دستور کار دولت است و رئیس جمهور چند بار بر این نکته تاکید کردند و قدم‌های خوبی برداشته است. تا الان نزدیک به ۳۲ میلیون نفر واکسینه شده‌اند و مبارزه با تورم و گرانی هم آغاز شده است که امیدواریم به زودی نتایج آن را ببینیم.

وی سالروز ارتحال مجاهد نستوه و زبان برنده انقلاب حضرت آیت الله طالقانی را گرامی داشت و افزود: این عالم مجاهد و مبارز در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزشمندی داشت و امین امام بود و خیلی از مسائل که نیاز بود به امام بگویند به ایشان می‌گفتند تا به امام بگوید.

هاشمی به سالروز شهادت دومین شهید محراب اشاره کرد و افزود: آیت الله مدنی به دست منافقین کور دل به شهادت رسید ایشان از علمای طراز اول آذربایجان بود و از اساتید اخلاق بود و تمام عمر خود را صرف مبارزه کرد.

امام جمعه عسلویه خطاب به مسئولین شهرستان خواستار رفع مشکل آب شد و افزود: این موضوع قبلاً نیز متذکر شده‌ام و دوباره یادآوری می‌کنم مسئولین برای رفع مشکل آب فکر اساسی کنند.

وی بیان کرد: قطعی آب در روستاها جدی است و در برخی جاها دو یا چند روز آب ندارند و به مردم هم عرض می‌کنم در بحث آب سستی و سهل انگاری نکنند و آب بها را به موقع بپردازند.

هاشمی گفت: این موضوع مشکل شرعی دارد و در این نکته هم باید مردم همکاری کنند. هر مشکلی اگر مردم هم همکاری نکنند با توفیقات همراه نخواهد شد پشتیبانی مردم اثر دارد.

کد خبر 5301331

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عسلویه سید علی هاشمی نژاد آب شرب ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا تعاونی کرمانشاه واکسیناسیون گرگان اردبیل عکس استانها واکسیناسیون کرونا خطبه های نماز جمعه ایلام جمعه عسلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انجام عمل سخت است ولی حفظ و نگهداری آن از انجام عمل سخت‌تر است. در تاریخ نمونه‌ها فراوان است به طور مثال شیطان ۶ هزار سال عبادت کرد اما در یک لحظه آن را بر باد داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است زیرا گلوگاه انقلاب اسلامی آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم به قله‌های تربیت فرزندان انقلاب راه پیدا کنیم باید معلمی در تراز انقلاب اسلامی که نمونه آن شهید مطهری است، داشته باشیم.

وی افزود: اگر امروز در عرصه معرفتی پیش رفته‌ایم حاصل زحمات حوزه‌های علمیه در سراسر کشور به ویژه قم است که محصول آن امام عظیم‌الشأن، مقام معظم رهبری و پس از آنها علمای بزرگ هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: اگر بخواهیم در انقلاب اسلامی بعد از ۴۵ سال به سمت‌وسویی برویم که نیروهای پا به کار انقلاب را تحویل جامعه بدهیم که یکی از حلقه‌های مفقوده است، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شود، تصریح کرد: شخصی که می‌خواهد فرزند ما را تربیت کند باید اول خودش تربیت شده باشد؛ لذا وزیر آموزش و پرورش و مجموعه فعال در این زمینه باید زحمت‌هایی را برای خود متحمل کنند که دستاورد آن را در انقلاب اسلامی ببینیم. در استان خوزستان نیز همین گونه است همه اشخاص باید کمک کنند تا سربازان در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه بدهیم.

وی بیان کرد: مجموعه افرادی که در کشور فعالیت می‌کنند، انقلابی هستند به تعبیر حضرت آقا در کل کشور ممکن است در خیلی از مسائل اقتصادی خودشان را نشان ندهند ولیکن من نسبت به عملکرد این دولت خیلی خوشایند هستم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۱۰ هزار کارخانه‌های خرد و کلان که در این کشور تعطیل شده بودند به فعالیت برگشتند اما با نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم که باید تلاش کنیم در این فرصت باقی مانده بتوانیم برای رسیدن به نقطه مطلوب به کارها شتابی بدهیم. همچنین با توجه به فرمایش آقا که امسال را به نام جهش تولید نامگذاری کرده است اکنون دیگر کارها به تولید بسنده نمی‌شود.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: اگر در این مشارکت تسهیلگری از ناحیه دولتمردان اتفاق بیفتد و مردم را به معنای واقعی سهیم کنیم، امسال می‌توانیم ثمره شعار سال را بچشیم.

وی با بیان اینکه تقریباً ۳۰ شهرستان در خوزستان وجود دارد، اظهار کرد: کارهای خیلی خوبی صورت گرفته اما اگر در هر شهرستان و شهرهای آن در یک تا ۲ نقطه که مورد نظر مردم است، کار محقق شود تا مردم ببیند می‌توانید به عنوان الگو معرفی کنید، لذا شهرداری‌ها و شورای شهر تلاش کنند تا این اتفاق صورت گیرد.

کد خبر 6091536

دیگر خبرها

  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها