Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به برکناری امام جمعه لواسان از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در مصلی این شهر حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با اقامه آخرین نماز جمعه توسط حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه برکنار شده لواسان جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برای برکناری امام جمعه لواسان در مصلی این شهر حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشجویان معترض به برکناری امام جمعه لواسان با به دست گرفتن پلاکارد‌هایی با محتوای نماز جمعه یک عبادت سرتاپا سیاسی است، لواسان را حیات خلوت زمین‌خواران نکنید، از رحیم پور ازغدی تا سید سعید لواسانی حذف صدای عدالت خواهان، حذف صدای عدالت از لواسان، راه زمین خواران را هموار نکنید، نماز جمعه جایگاه امر به معروف و نهی از منکر است نه تقویم خوانی، خطبه نماز جمعه یک منبر معمولی نیست، صدای عدالت خواهی از طریق گونه نماز جمعه شنیده می‌شود؟ و محافظه کاری قتلگاه انقلاب است اعتراض خود را نسبت به برکناری امام جمعه لواسان از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماز جمعه لواسان امام جمعه لواسان اعتراض دانشجویان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین با برپایی تجمعی باشکوه از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، از آنها حمایت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان قزوین در جهت حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل ظهر امروز تجمعی خودجوشی را در دانشگاه فنی شهید بابایی برگزار کردند.

دانشجویان ضمن حمایت قاطع از اقدامات جبهۀ مقاومت و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر از رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانش اعلام انزجار کردند.

دانشجویان قزوینی با گرایش‌ها و رشته‌های مختلف همه با هم یک صدا شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «دانشجو بیدار است، از ظلم بیزار است» و «شرارت اسرائیل، زیره سره آمریکاست» را فریاد می‌زدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است