Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: نبود چشم‌انداز کلان توسعه را می‌توان مهمترین مشکل جزیره قشم دانست که باید برای تدوین آن هر چه سریع‌تر اقدام شود.

وی افزود: برخی از روستاهای این جزیره بیش از 30 تا 40 روز آب آشامیدنی ندارند و آب انبارهای شخصی بر مشکلات بهداشتی قشم می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قشم تصریح کرد: مشکل آب آشامیدنی و بیکاری 2 معضل بزرگ قشم است که هیچگونه توجیهی برای آن قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام حاجبی ادامه داد: تعدادی از مدیران فعلی تنبل و ناکارآمد هستند و در رفع مسائل کوچک گاه تا یک ماه مشغول هستند و امیدواریم در این دولت بساط مدیران تنبل و ناکارامد برچیده شود.

وی اضافه کرد: تریبون نمازجمعه قشم تا آنجا که خدمات ارائه شود از آن قدردانی خواهد کرد اما اگر ناکارآمدی مشاهده شود، اولین جایگاه برای بیان انتقادات خواهد بود.

امام جمعه قشم ابراز داشت: دولت باید در مبارزه با فساد و اجرای عدالت به عنوان 2 مطالبه به حق مردمی قاطعانه و با شفافیت عمل کند.

حجت‌الاسلام حاجبی خاطرنشان کرد: موکب‌های قشم آبروی مذهبی شهرستان هستند و در صورت عدم اعزام به عراق انتظار است در راستای کمک‌رسانی فعالیت کنند.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: قشم نماز جمعه حجت الاسلام حاجبی بیکاری و آب منطقه آزاد قشم امام جمعه قشم حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم

ایالت کالیفرنیا در آمریکا با معضل سرقت از قطار‌های باری مواجه است. سارقان قفل کانتینر‌های این قطار‌ها را می‌شکنند و اجناس داخل آن را خالی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان