Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه دولت در اخذ مالیات به مردم و بازار اعتماد کند، گفت: مردم برای تزریق واکسن و عبور کشور از بحران کرونا اقدام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد که در محمدآباد برگزار شد، با اشاره به سالروز رحلت آیت‌الله طالقانی(ره) اظهار داشت: نماز جمعه دو هدف بسیار مهم و اساسی را در پی می‌گیرد که یکی تقویت ساختار تشکیلاتی در امت اسلامی و همچنین تقویت ساختار گفتمانی این امت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نخستین این هدف‌ها با محوریت توحید و هدف دوم با محوریت قرآن، عترت و خمیرمایه انقلاب اسلامی است گفت: همچنین این ایام ایام شهادت شهید محراب حضرت آیت‌الله مدنی است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: همه ما باید نسبت به مراسم‌های شهادت اهل بیت(ع) توجه داشته باشیم و از آن بهره بگیریم.

مدرسی یزدی به آمارهای ابتلا و مرگ و میر کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: ما متاسفانه در هر روز بالای 500 نفر از هموطنانمان را از دست می‌دهیم و چندان هم این آمار برای ما حساس نیست در حالی که اگر در سالی یک هواپیما سرنگون شود و 150 نفر تلفات داشته باشد همه جامعه تا ماه‌ها در تلاطم است که چرا این اتفاق رخ داد ولی الان هر روز بیش از 500 نفر متاسفانه تلفات داریم اما همچنان بسیاری از افراد جامعه حساسیتی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ندارند.

ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان و طلاب آغاز شد رکورد واکسیناسیون روزانه کشور شکست + فیلم

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه با تاکید بر اینکه مردم به هیچ عنوان نباید شایعات مربوط به واکسیناسیون را باور کنند گفت: حتما همه افراد باید نسبت به دریافت واکسن در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند و نگذارند که این خطر همچنان در جامعه وجود داشته باشد.

وی با گلایه از دولت دوازدهم در ارتباط با تاخیر در واردات واکسن گفت: دولت دوازدهم می‌توانست در شش ماه اخیر واکسن‌های زیادی را وارد کشور کند اما نکرد و به حمدالله در این دولت مشاهده می‌کنیم که روزانه محموله‌های 5 یا شش میلیونی واکسن کرونا به کشور وارد می‌شود و امیدواریم که این روند همچنان افزایشی و با سرعت بیشتر دنبال شود.

نظریه مشورتی قوه قضائیه درباره معافیت مالیاتی سرپرست قانونی فرد معلولمالیاتی برای تنظیم‌گری/ سامانه مؤدیان بستر اصلی اجرای مالیات بر عایدی سرمایه است

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر اینکه بحث مالیات و توجه به مردم موضوع بسیار مهم دیگری است که باید به آن توجه شود گفت: مالیات یک ضرورت برای جامعه است و در واقع قوام و حیات جامعه وابسته به بودجه‌ای است که بخشی از آن توسط مالیات باید تامین شود.

مدرسی یزدی خاطرنشان کرد: البته در بحث مالیات هم نباید مردم را نسبت به دولت و اداره جامعه بی‌اعتماد کنیم، ما اگر هر تراکنشی را درآمد حساب کرده و برای آن مالیات تعیین کنیم، باید برخی موارد از جمله قرض‌الحسنه‌ها، مساعدت‌ها، کمک‌های نقدی به دیگران را تعطیل کنیم.

نایب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد افزود: نه تنها دروغگو دانستن مردم در ارتباط با مالیات اصلا پسندیده نیست بلکه تسری دادن قوانین جدید به سال‌های قبل هم اصلا قابل قبول و درست نیست.

وی با تاکید بر اینکه ما باید موضوع مالیات گرفتن را از دستورات امیرالمومنین(ع) الگو برداری کنیم گفت: امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند که به بازار اعتماد کن و همین جمله را اگر ما رعایت کنیم، بسیاری از مشکلاتی که به اعتماد مردم ضربه شده جبران می‌شود.

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه(ع) با تقدیر از دستگاه قضا و دولت که در راستای بازگشت و تقویت اعتماد مردم تلاش می‌کنند گفت: با این وجود لازم است که اقدامات گسترده‌تری برای تقویت اعتماد عمومی در جامعه به دولت و نظام انجام شود.

انتهای پیام/781/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه بخش مرکزی یزد مدرسی یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه