Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب از مقطع دکتری آغاز شده، سپس نوبت به مقطع کارشناسی ارشد رسیده و پس از آن بلافاصله دانشجویان کارشناسی واکسینه خواهند شد.

 از شنبه، ٢٠ شهریور ماه، فقط دانشجویان دکتری از ساعت ٨:٣٠ الی ١٣:٣٠ واکسینه خواهند شد.

با توجه به تعداد کم دانشجویان دکتری احتمال دارد از روز یکشنبه واکسینه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نیز شروع شود؛ در غیر این صورت از روز دوشنبه نوبت به دانشجویان این مقطع خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه ثبت نام:

آدرس ذیل فقط برای دانشجویانی است که تمایل دارند در مرکز بهداشت دانشگاه فردوسی مشهد واکسینه شوند:
https://vaccination.um.ac.ir

دانشجویان غیر بومی یا دانشجویان بومی که قصد دارند در مراکز وزارت بهداشت در سطح شهر خود واکسینه شوند، در سایت ذیل ثبت نام نمایند:
salamat.gov.ir

چند نکته مهم:

از دانشجویان غیر مشهدی(غیربومی) تقاضا می‌شود برای واکسیناسیون، پس از ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir در مراکز بهداشت خود واکسینه شوند و تحت هیچ شرایطی صرفا برای تزریق واکسن به مشهد مراجعه نکنند.

از آنجا که برای تزریق واکسن همراه داشتن کارت دانشجویی الزامی است، دانشجویانی که  بنا به هر دلیلی کارت دانشجویی ندارند(مانند برخی دانشجویان ورودی ٩٩ که هنوز کارت دانشجویی به دستشان نرسیده) در مراکز بهداشت می‌توانند صفحه‌ پرتال خود را به متصدیان آن مراکز نشان دهند؛ چنانچه نمایش پرتال هم مورد پذیرش مراکز واکسیناسیون قرار نگرفت، دانشجویان می‌توانند از طریق پرتال پویا گواهی اشتغال به تحصیل دریافت کرده و به جای کارت دانشجویی ارائه دهند.

نوع واکسن در نظر گرفته شده، فقط سینوفارم است (طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن برکت فعلا به اتمام رسیده و استرازنکا نیز برای دوز دومی هاست).

برای آن دسته از دانشجویانی که برای رفتن به فرصت مطالعاتی نگران بودند، ظاهرا واکسن سینوفارم هم در حال اضافه شدن به لیست واکسن‌های مجاز برای فرصت مطالعاتی است؛ چنانچه دانشجویی پذیرش فرصت خود را هم اکنون گرفته، می‌تواند با مستندات پذیرش قطعی به مرکز بهداشت مراجعه و معرفی نامه برای واکسن استرازنکا دریافت نماید./ پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فردوسی مشهد

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه فردوسی مشهد کارت دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تظاهرات دانشجویان مراکشی در حمایت از غزه
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند