Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد حاجی شریف در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد اظهار کرد: حدود یکماه فرصت ثبت نام وجود داشت و بیش از 31 هزار نفر در دو بخش خواهران و برادران در 10 رشته ثبت نام کردند.

وی در خصوص مسابقات استان قم، با تاکید بر اینکه داوران مسابقات استان با پیشنهاد اداره کل اوقاف ترکیبی از داوران استان قم و تهران انتخاب شدند تصریح کرد: داوران مسابقات استان قم از اساتید برجسته و داوران شاخص ملی هستند که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم با اشاره به کاهش تعداد شرکت کنندگان در مسابقات به دلیل شرایط کرونایی گفت: سطح مسابقات هم خوب بود اما به طور کلی به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی جلسات و محافل قرآنی از توانایی فعالین قرآنی کاسته شده است.

وی گفت: وقتی جلسات قرآنی تعطیل شود تمرین فعالین قرآنی نیز کمتر می‌شود و به همین خاطر سطح آنها افت می‌کند و امیدواریم با رفع این بلا، شاهد برقراری مجدد جلسات قرآنی و تقویت توانمندی فعالین قرآنی باشیم.

حاجی‌شریف با اشاره به شرایط میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: شرایط برگزاری مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده است؛ بهترین شرایط صوت و مکان برگزاری در مسابقات تامین شده بود و به همین خاطر شاهد شرایط خوبی برای برگزاری مسابقات بودیم.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن استان قم اداره کل اوقاف تهران استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت الاسلام ابوذر قوره جیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۲۸۲ نفر در سه بخش ۱۰ جز ،۲۰ جز و حفظ قرآن کریم شرکت داشتند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دوره از آزمون‌ها در سه حوزه امتحانی شهرستان هرسین، جوانرود و کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون اعطای مدرک تخصصی در چند سطح از جمله درجه یک، دو، سه، چهار و پنج برگزار شده خاطرنشان کرد: درجه یک معادل دکتری، درجه دو معادل فوق لیسانس، درجه سه معادل لیسانس، درجه چهار معادل فوق دیپلم و درجه پنج معادل دیپلم است.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه حضور شرکت کنندگان در این دوره را خوب ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته ۲۱۹ نفر در این آزمون حضور داشتند که این آمار در سال جاری به ۲۸۲ نفر رسید.

وی یادآور شد: در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کنار اساتید مطرح و شناخته شده حوزه قرآن، شرکت کنندگان در گروه‌های سنی مختلف همچون خردسالان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6096195

دیگر خبرها

  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی