Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی ۱۵ مهر میهمان امارات است و ۵ روز بعد از این مسابقه در تهران از کره جنوبی پذیرایی خواهد کرد.

تیم ملی برای این بازی‌ها نیز تنها اردوی تدارکاتی برگزار خواهد کرد و خبری از بازی های دوستانه نیست.

لژیونرها ۷۲ ساعت پیش از بازی با امارات به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد و از آنجایی که بیشتر بازیکنان تیم ملی لژیونرها هستند اسکوچیچ با تدارک بازی دوستانه برای تیم ملی موافق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به واقع اگر تیم ملی بخواهد پیش از آغاز بازی های رسمی دیدار تدارکاتی انجام دهد باید بدون لژیونرها به مصاف حریف برود. 

پیش از این رییس فدراسیون فوتبال گفته بود تیم ملی تا بعد از انجام بازی ششم خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ بازی دوستانه نخواهد داشت. 

این برنامه مورد موافقت اسکوچیچ قرار گرفته است و او گفته در چنین شرایطی بازی درون تیمی برای تیم ملی موثرتر از تدارک بازی دوستانه بدون حضور لژیونرها است. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی مقدماتی جام جهانی 2022 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد